Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webdesign udbyder skal jeg vælge?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :


Hey everyoneSmile

Mig og en kammerat, er igang med at starte en webshop.
Vi er nu nået til det punkt, hvor vi står og skal vælge den rigtige webdesigner

Vi leder efter et sted der har gode erfaringer med designe helt unikke webshops. Vi ved præcis hvad vi vil have, og lægger meget vægt på at skulle skille sig ud, da vi har i sinde at ramme et helt specielt marked

Jeg ville høre, om der er nogen anbefale en udbydder, som de mener opfylder vores behov.
Vi er rigtig interesseret i at høre om hvilke erfaringer andre har gjort sig, med henblik på valg af webdesigner.

På forhånd mange tak Smile

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Den "rigtige" webdesigner afhænger vel i realiteten af behovet. I er velkomne til at skrive til info@divendo.dk hvis I stadig har behov for webdesign og udvikling.

God weekend!

Fra Froðba, Færøerne
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 180
Fra  Polarskelti Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med jeres kommende nye webshop.

Har I i forvejen valgt hvordan jeres webshop skal styres? Er det en af de mange Open Source CMS systemer I har valgt eller er det fra scratch?

Jeg skal gerne hjælpe jer med at sammentømre en fed hjemmeside som kan skille sig ud fra andre - uden dog at være så adskilt at den ikke er til at finde ud af.

Skriv gerne til mig på info@skipper.fo om jeres behov, ønsker og hvilken type marked I gerne vil have fingrene ned i.

Med venlig hilsen

Thomas Skipper

www.iwant.dk (ham her har jeg selv designet. Billedet af mig øverst på siden er dog taget af min kone ;-)

Hvad sker der mon på Polarskelti.com? 

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontakt Weboteket - de er gode til webshops. Hils gerne fra mig :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)