Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Yes - jeg skal være journalist

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej.

stort "grattis" herfra også.

mvh sören

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper Lohse:

Stort tillykke med det Ulrik!

Det er velfortjent efter den store indsats, som du har lagt for dagen, mens du samtidig har måttet kæmpe med diverse fejl i prøverne m.m.

Held og lykke :-)

Tusind tak, Casper!
Hans Stokholm Kjer:

Når nu du kommer godt i gang, vil du så ikke love mig jævnligt at standse op og kigge på dig selv og se efter, om du ver ved at blive til én af de selvfede journalister, der tror, at der findes en underliggende sandhed, og at de selv er den eneste i hele verden, der har gennemskuet den. Den slags kan godt nok skrive nogle fantastiske historier, men de er utålelige at være sammen med.

Tak for de pæne ord, Hans. Optagelsesprøven på Journalisthøjskolen er som sagt lidt anderledes, og det er heller ikke sikkert, jeg var kommet igennem deroppe. De vurderer, som jeg har forstået det, ikke på helhedsindstrykket, men i stedet på delprøverne hver for sig. 
Jeg kender godt typen og jeg har ingen ambitioner om at blive en del af den skare. Du kan læse lidt om mine ambitioner som journalist i min motiverede ansøgning.
Det er ikke engang sikkert, at jeg ender som nyhedsjournalist. Cirka 20 procent af nyuddannede journalister ender i kommunikationsbranchen, og overvejer selv den retning.
Daniel Schjerlund:

Det er rigtig flot :-) Når folk, ligemeget hvad, jagter det som de brænder for kan man ikke andet end at respektere det og være glade på deres vegne!! Jeg ønsker dig i hvert fald alt godt i løbet af din uddannelse og efter den! Jeg glæder mig til at læse dine værker hvor du nu end ender, det tror jeg også selv du gør på en måde, he he! :-) 

Ha' det godt!

Tusind tak for de pæne ord, Daniel!
Daniel Schjerlund:

Det er rigtig flot :-) Når folk, ligemeget hvad, jagter det som de brænder for kan man ikke andet end at respektere det og være glade på deres vegne!! Jeg ønsker dig i hvert fald alt godt i løbet af din uddannelse og efter den! Jeg glæder mig til at læse dine værker hvor du nu end ender, det tror jeg også selv du gør på en måde, he he! :-) 

Ha' det godt!

@Mikael: Tak for de pæne ord. Og helt sikkert - jeg lagde også i samtalen stor vægt på, at jeg har en baggrund som selvstændig. Og at jeg selvfølgelig vil tage iværksætteriet med mig ind i journalistikken. Der er masser af problemstillinger på Amino og andre steder, der fortjener offentlighedens bevågenhed. 

@Sören: Tusind tak!

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:

Det er ikke engang sikkert, at jeg ender som nyhedsjournalist. Cirka 20 procent af nyuddannede journalister ender i kommunikationsbranchen, og overvejer selv den retning.

Det er også et rigtig fedt arbejde, hvis man er den mindste smule nysgerrigt anlagt.
Hvis du undervejs i din uddannelse får brug for sparring inden for mine arbejdsområder, er du altid velkommen til at henvende dig.
(Så kan jeg jo binde dig nogle løgnehistorier på ærmet, så du ikke bliver alt for hård en konkurrent Wink)

Venlig hilsen

Hans

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Stort tillykke herfra, ved du brænder for det skrevne ord.

Held og lykke

Tilmeldt 3. Mar 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt dette er et gammelt indlæg, men jeg er netop i gang med at skrive min motiverede ansøgning til bacheloruddannelsen i Odense. Og ville høre om jeg måtte læse din?

Tilmeldt 3. Mar 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikke et positivt (omend gammelt) indlæg! Jeg står selv i den situation, at jeg er ved at søge om kvote 2 optagelse på journalist-faget. Jeg vil rigtig gerne læse et eksempel på en ansøgning, men linket til din ansøgning virker ikke længere.. Mon det er muligt for dig at sende den til mig? Jeg ville være så taknemmelig!! Vh :)

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)