Hej alle aminoer.
Jeg står og skal til at starte en webshop og selvfølgelig undersøgt om det domænenavn jeg gerne vil have er ledigt.
Både .dk og .com er ledigt, og siden jeg har planer om at sælge til Norden (måske EU) vil jeg vælge .com. Mit spørgsmål er så om det vil have nogen form for positiv effekt for min webshop, hvis jeg også købte .dk domænet og fik den til at viderestille til mit .com? Hvis ja, vil jeg også gerne vide om dette er nemt at ordne?
På forhånd tak Thomas Bak Nørresø |
Thomas Bak:Både .dk og .com er ledigt, og siden jeg har planer om at sælge til Norden (måske EU) vil jeg vælge .com.
Mit spørgsmål er så om det vil have nogen form for positiv effekt for min webshop, hvis jeg også købte .dk domænet og fik den til at viderestille til mit .com?
Hvis ja, vil jeg også gerne vide om dette er nemt at ordne?
Hej Thomas,
Det ville jeg helt sikkert gøre, eller resikere du bare en konkurrent køber det. Og det er jo små penge hvad et domæne koster :)
Du kan på MaxiWeb, for det første billigt købe domænerne - og på de sites der blot skal viderestille, kan du bare logge ind i vores kontrolpanel og lave en 301-redirect - videre til dit .com domæne :)
Dbh Jannik