Mit navn er Maria. Jeg læser Value Chain Management på Via University College i Horsens. Til juni afslutter jeg mit 6. semester, hvilket betyder at jeg skal i gang med at skrive Bachelor opgaven i august/september som den sidste del i min uddannelse. Derfor søger jeg nu en virksomhed som er interesseret i at få en frisk ung pige ud og løse en problematik i et firma. Dette vil være en win-win situation, hvor firmaet får en gratis arbejdskraft ind for at løse en opgave eller problem, og jeg får et projekt som afslutning af min uddannelse. Uddannelsen er meget bred og derfor kan opgaven indeholde mange forskellige ting. I store træk går uddannelsen ud på optimering og planlægning af hele værdikæden. Mine største interesser er indenfor Lean og produktion optimering, men også flow i al almindelighed samt HR finder jeg meget interessant. Hvis noget af dette lyder interessant for dig og dit firma, kontakt mig endelig og så kan vi få os en snak :) Det skal lige siges at jeg bor i 8700 Horsens og ønsker derfor helst at finde et firma i nærheden (er dog villig til at køre lidt, hvis opgaven og firmaet er super godt)
Med venlig hilsen Maria
|
Jeg vil gerne skrive Bachelor opgave for dig!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)