Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponser muligheder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'ere

Jeg har brug for sponsorer til store baljer, t-shirts og flyers.

Spørgsmål:

1) Kunne du eller nogen du kender, tænke sig at deres virksomhedslogo og navn var synlig på Rådhuspladsen i 4-7 timer? Det vil ske enten d. 6 aug. eller 13 aug.

Selve eventdagen vil blive optaget og lagt på youtube og vores hjemmeside. Dvs. jeres logoer kommer til at blive vist efterfølgende via. vores video markedsføring, og på vores hjemmeside vil vi linke til jeres.

2) Hvordan ville du gribe denne opgave an med at finde sponsorer?

På forhånd tak

De bedste tanker Mai Smidt

Fra København N
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 14:18

Kære Mai

For at kunne hjælpe dig, er jeg nødt til at vide, hvad eventen går ud på og hvem det er for. Først derefter kan du gå målrettet efter, hvem der kan have glæde af at være sponsor.

vh

Maria

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 18:43

Kære Maria,

Eventet er at skabe en dag på rådhuspladsen hvor mit team og jeg lærer folk at lave store sæbebobler på op mod 5 m. Se video for uddybning:

Derudover vil vi undervise folk i sæbeboble teori - Hvorfor kan boblerne kun blive runde og få den farve de får?
Der vil være konkurrencer: Hvor mange kan der være om at lave store sæbebobler med sæbeboblepinde på 1 m? Ect.

Vores primære målgr. er børn 6+ og deres forældre, men vi tror på at det også fanger andres interesse.

De bedste tanker Mai

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)