Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger firma til skrivning af Bachelor opgave

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit navn er Maria.

Jeg læser Value Chain Management på Via University College i Horsens. Til juni afslutter jeg mit 6. semester, hvilket betyder at jeg skal i gang med at skrive Bachelor opgaven i august/september som den sidste del i min uddannelse.

Derfor søger jeg nu en virksomhed som er interesseret i at få en frisk ung pige ud og løse en problematik i et firma. Dette vil være en win-win situation, hvor firmaet får en gratis arbejdskraft ind for at løse en opgave eller problem, og jeg får et projekt som afslutning af min uddannelse.

Uddannelsen er meget bred og derfor kan opgaven indeholde mange forskellige ting. I store træk går uddannelsen ud på optimering og planlægning af hele værdikæden. Mine største interesser er indenfor Lean og produktion optimering, men også flow i al almindelighed samt HR finder jeg meget interessant.

Hvis noget af dette lyder interessant for dig og dit firma, kontakt mig endelig og så kan vi få os en snak :)

Det skal lige siges at jeg bor i 8700 Horsens og ønsker derfor helst at finde et firma i nærheden (er dog villig til at køre lidt, hvis opgaven og firmaet er super godt)

Med venlig hilsen

Maria

Fra Odder
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:58

Hej Maria

Vi er et nystartet firma som sagtens kunne bruge din hjælp, i form af en opgave. Spørgsmålet er om der er nok at tage fat i, da vi først skal til at være opsøgende i vores salsproces. Vi har fået forhandlingen af en "payback stol", som er en reklame stol der kan sælges til forskellige virksomheder, som gerne vil have et nyt og anderledes blikfang.

Desuden er kommercielle fitnesscentre, sportshaller, messecentre og udlejningsfirmaer blandt potentielle kunder, da de har mulighed for at sælge reklamepladsen for 50 - 80 kr. om måneden, og derfor kan tjene penge på stolen, når det første års indtægt har betalt for stolens pris.

Hvis du er interesseret i at høre mere, er du velkommen til at kontakte mig på 20 51 77 69.

MVH. Søren

Fra Horsens
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:38

Hej Søren

Det lyder desværre ikke helt som om at der er nok for mig at tage fat i her. Min opgave skal være på omkring 70 sider, så jeg må være helt sikker på at jeg ikke mangler stof at tage fat på.

Men tusind tak for din henvendelse :) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)