Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Adwords hjælp til 2-3 mindre netbutikker

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kære shopejer.

Hvis du bøvler med at få din Adwords annoncering til give overskud, så lad mig hjælpe dig på rette vej.

Jeg tilbyder HELT GRATIS at hjælpe dig med at forbedre effekten af din Adwords annoncering - præcis som jeg i øjeblikket gør det for Sundleg.dk, Zapii.dk, Ridershop.dk og GiftManager.com.

Og nej - der er ingen skjulte bagtanker, bortset fra at:

1) jeg græder indvendigt, når jeg hører om økonomisk pressede ejere af mindre netbutikker, som køber dyre Adwords "pakker" hos Adwords "eksperter" - og ender med at være endnu fattigere, fordi hjælpen var væsentlig dyrere end det ekstra DB, som Adwords "pakken" måske gav.

2) jeg har sat mig som personligt og meget ambitiøst mål, at alle der annoncerer via Google Adwords skal have sat konverteringssporing på deres EGEN adwords konto, så de selv har fuld synlighed over effekt (eller mangel på samme). Kun sådan kan inkompetente Adwords konsulenter afsløres og efterfølgende sparkes videre til andre brancher.

3) jeg ønsker at opbygge en lang liste af referencer, som kan fortælle kommende betalende kunder om effekten af mit Adwords arbejde.

Jeg har dog også et par krav til dig:

1) Din netbutik må ikke handle med rideudstyr, legetøj eller ure.
2) Du skal mene din netbutik seriøst (dvs. en pæn andel af din af egen privatøkonomi og tid skal være tæt bundet op til netbutikkens drift - altså ingen drop-shipping eller salg af hjemmelavede nålepuder)
3) Du skal virkelig have brug for hjælp - dvs. hvis din Adwords annoncering allerede nu giver overskud, så må du betale dig til hjælp et andet sted (eller hos mig...).

Send mig en PM, hvis du er interesseret.

Jeg forbeholder mig retten til at sige pænt nej tak, hvis din webshop er så ringe, at selv vilde mængder af klik ikke kan omsættes til ordrer - så kan det hele sgu' være lige meget og så du i stedet hente lidt gratis Adwords tips i min Adwords guide Big Smile

Mvh Troels Kjems.

AdwordsAnalyse.dk

 

Tilmeldt 1. Mar 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa
Jeg har ikke kørt adspred endnu men har et projekt jeg godt kunne bruge lidt hjælp til addwords.
Du kan give lyd fra dig hvis jeg passer ind til lidt hjælp
Mvh
Thomas
Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Jeg har sendt dig en PB - hvis dit "projekt" er homeshop.dk, så ser det umiddelbart ud til, at du er en del af tilbuddets "målgruppe" Smile

Mvh Troels.

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Og jeg vil hermed give mine varmeste anbefalinger for Troels Kjems, som har forvandlet min adwords kampagne fra en underskuds forretning til et flot overskuds forretning.

Mine gennemsnitlige klik pris (CPC) er gået fra kroner til øre, og der hvor Troels er virkelig dygtig er at han formår at skabe trafik via søgeord som skaber salg.

Mvh

Sevket ceran

www.Zapii.dk

Fra 8722
Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 33
Fra  WEBSEC v/ Claus Dittrich Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Troels

Du er velkommen til at kontakte mig hvis du mener at jeg er interessant tilfælde !

Hjemmeside der skal adwordes. www.rutskerferie.dk

Og ja, jeg kører adwordskampagner - er lige startet, synes ikke at det er nemt, kunne absolut godt

lære mere. Så hvis DET er OK med dig - er du velkommen til at kontakte mig.

Claus Big Smile

Velkommen til

min verden

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Åh nej, Claus :o)

Jeg har allerede så mange shopejere på venteliste til gratis Adwords opstart, at denne tråd helst skulle være forblevet langt nede på listen :o/

Jeg kan i øjeblikket ikke tage flere "gratister" ind, uden at det bliver en dårlig oplevelse for alle.

Hvis du har brug for et par simple Adwords råd med hurtig effekt, så læs mit indlæg Tre simple råd til nye Adwords annoncører.

Hvis du har ambitioner om at løfte dine egne Adwords kompetencer et niveau, så læs denne Adwords bog. Forholdet mellem bogens pris og dens kvalitet er i verdensklasse :o)

For øvrigt så vil det være op ad bakke for dig at få Adwords succes.

Bornholm er et fantastisk produkt (vi skal selv en tur derover i sommerferien), men din hjemmeside er ikke særlig god ven med søgemaskinerne (udover at dette i sig selv giver dig færre besøgende, så betyder det alt andet lige også højere Adwords klikpriser).

Og uden at kende dine Google Analytics data, så har jeg også en mistanke om, at din side ikke konverterer voldsomt godt.

Du mangler nogle blinkende selvlysende grønne "KØB MIG LIGE NU MED DET SAMME" eller "BESTIL HER ELLER DU VIL FORTRYDE DET" knapper - Din eneste seriøse "Call to action" på forsiden er en stendød "Book nu:" tekst ;o)

Så overvej at kaste dine penge efter søgemaskineoptimering eller generelle forbedringer, før du for alvor bruger krudt på Adwords annoncering.

Just-Search.dk er en ærlig og kompetent mulighed, hvis du har brug for søgemaskineoptimering og Aminos Giv mig feedback på mit website forum kaster ofte gratis guldkorn af sig.

Mvh Troels Kjems.

Fra 8722
Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 33
Fra  WEBSEC v/ Claus Dittrich Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Troels

A skal så lige sige, at det ikke er mig der har bestemt sidens opbygning - jeg har kun fået besked på at køre adwords samt SEO/GA på siden - og dér er jeg lige gået i gang med at optimere.

Men det var godt at få lidt ærlig input fra dig... Wink

Velkommen til

min verden

Fra Vejle
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Troels

Jeg er ny her på amino, men synes godt om forum,og så er det rart at kunne hjælpe med de ting man er god til.

Mit problem er, at jeg har en hjemmeside som ikke kan søges frem med Google, og jeg har da ellers selv prøvet næsten alt.

Jeg er arbejdsløs, og har derfor ikke de store midler til rådighed, og vil være glsd hvis du gad kikke på min side, og komme med din konklusion om hvorfor den ikke er synlig. OOOOOg hvis du vil hjælpe mig ...

Min hjemmeside er: www.massageeksperten.dk

På forhånd tak.

Venlig hilsen

Torben Rønde

tlf.75725080

E-mail: t.roende@mail.dk.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torben.

Velkommen til :o)

Vær opmærksom på, at "Adwords" kun er lille del af det at være synlig i søgemaskinerne.

Adwords giver dig mulighed for (mod betaling) at få dine annoncer vist til folk, der søger efter de søgeord, som du har knyttet til dine Adwords annoncer. Du betaler et mindre beløb, hver gang der klikkes på en af dine annoncer. Adwords hører til i kategorien "betalte" søgeresultater.

Din udfordring er nok snarere generelle problemer med synligheden i de "organiske" søgeresultater - altså den del af søgeresultaterne, hvor der ikke er penge i spil, men hvor Googles avancerede algoritme selv vurderer hvilke hjemmesider, som er mest relevante for netop den bruger, som taster i Googles søgefelt.

I den forbindelse gør du livet rigtigt svært for Google, når du gemmer dine i øvrigt gode tekster som en .GIF fil.

Google hader billeder, da Google har svært ved at vurdere relevansen af indholdet.

Du bør sørge for at lægge alle tekster (evt. med undtagelse af et logo eller en knap hist og her) ind som læsbar tekst, der ikke er skjult i et billede.

Det vil have en markant positiv effekt på din synlighed i søgemaskinerne.

Der er 117 andre ting, som kan gøres ift. søgemaskineoptimering af din side, men det er der helt sikkert SEO eksperter her på Amino, som kan fortælle dig mere om.

Jeg skal gerne hjælpe dig i gang med Adwords annonceringen på et senere tidspunkt, men lige nu er det ikke der, at din myose sidder :o)

Mvh Troels.

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Torben Rønde:

Hej Troels

Jeg er ny her på amino, men synes godt om forum,og så er det rart at kunne hjælpe med de ting man er god til.

Mit problem er, at jeg har en hjemmeside som ikke kan søges frem med Google, og jeg har da ellers selv prøvet næsten alt.

Jeg er arbejdsløs, og har derfor ikke de store midler til rådighed, og vil være glsd hvis du gad kikke på min side, og komme med din konklusion om hvorfor den ikke er synlig. OOOOOg hvis du vil hjælpe mig ...

Min hjemmeside er: www.massageeksperten.dk

På forhånd tak.

Venlig hilsen

Torben Rønde

tlf.75725080

E-mail: t.roende@mail.dk.

Hej Torben

Der er flere ting der gør, at du ikke kan blive fundet i søgemaskinerne - din side er forholdsvis ny (2 mdr gammel), så dermed er der formentligt ikke mange der har fået kendskab til din side, og ej helkler haft muligheden for at lave et link til din side.
Dog har google indekseret en af dine sider, desværre er denne side blevet slettet.

Men som Troels har nævnt i sine tidligere indlæg, skal der være noget mere call to action - for ellers vil det være helt hen i vejret, at sende adwords-trafik ind til siden :)
Vil svare til at bruge penge på, at skaffe kunder til en lukket butik.

(Jeg har kun gennemgået din side hurtigt)

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)