Du skal VIRKELIG ramme din målgruppe for at få noget ud af bannerreklame. Jeg købte i tidernes morgen i et naivt øjeblik, 125.000 visniner hos tradedoubler som kørte på de store news sites, altså tv2, berlingske, JP osv... og det var også noget nær som i det peder taketwo skrev. mener det var 130-140 klik! og det var for 12.500 !!! Det er sgu for dyrt når ikke man sælger en skid på det. Din online markedsføring strategi skal se således ud i prioriteret rækkefølge: Adwords andre PPC Fax bannere offline medier TV reklame - som den sidste... men lad os nu se wupti...! |
Dato: 07-03-2007 15:42:20
Forfatter: Kim SandDu skal VIRKELIG ramme din målgruppe for at få noget ud af bannerreklame.Jeg købte i tidernes morgen i et naivt øjeblik, 125.000 visniner hos tradedoubler som kørte på de store news sites, altså tv2, berlingske, JP osv... og det var også noget nær som i det peder taketwo skrev. mener det var 130-140 klik! og det var for 12.500 !!! Det er sgu for dyrt når ikke man sælger en skid på det.Din online markedsføring strategi skal se således ud i prioriteret rækkefølge:AdwordsSEOandre PPCFax bannereoffline medierTV reklame - som den sidste... men lad os nu se wupti...!
Jeg tror du har misforstået Kim, det han spørger om er om det er en god idé at sætte bannere ind på hans eget site.
Men til dig RS, så prøv at læse lidt her: https://www.google.com/adsense/afc-online-overview