Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Støtteorganisation: Hvordan og Hvorledes?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan rigtig godt lide at hjælpe mennesker. Det giver mig et kick hver gang jeg har kunne hjælpe en anden person, og det er ligemeget om det en gut på amino, eller min lillesøster med sine lektier. Hvis det er noget jeg kan give ud af, som andre ikke kan finde ud af, så er det altid fedt at kunne give fra sig, når det er noget man sagtens kan undvære.

Jeg har gået med tankerne på en støtteorganisation, som skal hjælpe socialt udsatte her i samfundet, hvor hverdagen ikke er til at hænge sammen, og man sidder med røven i vandskorpen hvad angår økonomien.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at lave sådan en organisation, eller et projekt om i vil. Jeg har en fed idé til hvordan folk kan få lyst til at støtte, da det næsten ikke vil kræve noget for dem som vil støtte.

Men MÅ jeg lave sådan noget? Må jeg åbne en konto i banken hvor folk kan sætte penge ind på, og så senere overlevere en check til vedkommende som skal have støtten? Skal jeg betale skat af støtten? Hvordan fungerer sådan en organisation?

Og det skulle selvfølgelig ikke indbringe mig en eneste øre, da det er et projekt jeg har lyst til at køre 100% frivilligt, for som sagt at kunne hjælpe andre.

Jeg håber i kan hjælpe mig i min problemstilling, da jeg gerne vil i gang så hurtigt som muligt.

Tak for jeres tid,

Sander

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)