Hej Aminos! Hvad er jeres bud på fremtidens reklamer? Sidder her med en engelsk aflevering der går ud på at man skal forklare reklamens historiske udvikling. Det kunne være fedt hvis i også gav jeres bud på, hvordan man skaber stærke mærker og brands. På forhånd tak! Med venlig hilsen |
Jeg tror på, at det handler om at skabe relationer mellem forbruger og brandt ligesom i gamle dage - da der kun var én slags tandpasta, én slags sodavand osv..">
">Se videoen her. Det er et tysk reklamebureau der står bag videoen - den giver et rigtig godt billede af verden i dag!
Det nyeste skud - eller det der vinder mere og mere tidlig hos virksomhederne - er viral markedsføring, og derfra forbrugergeneret markedsføring (koncept, som BzzPilot).
Det sidste er en markedsføringskanal der vinder større og større tidlig, og de helt store virksomheder benytter sig mere og mere af denne metode.
Hvis du blot kigger på dig selv, tager du glædeligt imod reklamer i postkassen, klikker du på annonce på nettet eller bliver du sidden når reklamerne starter midt i en film?
Jeg kunne blive ved med, at skrive, men havde kun lige 2 min... - håber det sætter gang i tænkerne (det er vel dig der skal skrive opgaven, og ik mig )
//C