Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring - hvor og evt. hvordan?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har brug for lidt råd og vejledning.

I Februar startede jeg mit eget lille IT firma.

Hvordan markedsfører jeg bedst?

I mine nuværende overvejelser har jeg:

Annonce i den lokale avis.

Flyers.

Brochurer.

Uddeling af visitkort.

Mund-til-mund.

Sociale medier; Facebook, Twitter o.lign.

Kan kampagner evt. bruges? Eks. ved at tilbyde gratis ydelser i en periode el. lign.?

Har jeg glemt noget? Jeg har stirret mig blind på denne del af projektet, og har derfor brug for lidt hjælp.

På forhånd tak!

Morten

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 10:02

Hej Morten

Jeg synes faktisk, at du er ved at være godt dækket ind. Måske er du faktisk mere med end du selv går og regner med.

En gratis annonce i lokalavisen er selvfølgelig et must. Men mund til mund er jo helt klart vigtigst. Som mange andre sikkert også vil råde dig til, så brug netværk. Nu nævner du selv Facebook og Twitter som sociale medier.. Nu lige twitter, er jeg ikke den store fan af. Men det er nok bare mig :-) Men jeg vil råde dig til at oprette dig en bruger på linkedin.dk... Det er noget lign. facebook, dog mere erhvervsminded. :)

Vh. Daniel

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:02

Vis haves egen hjemmeside ville jeg starte med at søgeord optimere den. for det er billige kunder der kommer ind der , for koster kun lidt tid og kan lave links fra twitter mv. til din hjemmeside der forklare bedre om produktet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:37

Hej Morten,

Nu er it firma jo et vidt begrep, det kommer lidt an på hvem dine kunder er og hvem hos kunden som typisk er indkøberen...

Men ud ifra de ting du nævner virker det som om det er private som køber dine produkter eller mindre erhvervsdrivende og stort set alle brancher, er det korrekt?

Jeg synes du glemmer en ting i starten her og det er fordelen ved at sælge igennem seminar/konference....

Hvis du har et nyt produkt som mange har brug for, og du kan hjælpe dig i deres hverdag, så hvorfor ikke invitere dem til et seminar, hvor de kan lære lidt om det, du kan få lidt direkte feedback og du kan lave nogle salg måske direkte hvis du har et godt tilbud og ellers så har du en del leads at arbejde videre på...

Sociale medier og Twitter synes jeg du skal undgå at bruge tid og resourcer på i første omgang, og heller gå efter noget mere direkte til din målgruppe...

Men fortæl lidt mere om hvad du laver og hvem du sælger til så kan jeg komme med nogle lidt mere konkrete ideer til dig...

M

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)