Jeg er netop gået igang med et samarbejde med en studerende Design Teknolog i forbindelse med et eksamensprojekt.
I den forbindelse er jeg nysgerring efter at høre om andre gør brug af de gode muligheder der er for at samarbejde med studerende i forhold til jeres virksomhed og projekter.
Hvad er jeres erfaringer og er det noget i selv ville anbefale til andre?
Jeg har blandt andet skrevet en indlæg på min blog om emnet og vil gerne høre om andre er enige med mig!
Syntes dette er en utrolig spændene tråd så den må jeg da lige holde øje med, og jeg ser frem til at høre om jeres erfaringer.
Jeg har selv gået og tænkt lidt i de baner, med at lave noget samarbejde med nogle studerene, for det kan sikkert både give dig og mig en masse, som vi kan bruge hver især i frem tiden. Så jeg er absolute åben overfor sådan et samarbejde. Men derfra og så til at ta kontakt til nogle studerene den syntes jeg er lidt længere.
Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex
Det der er det sjove i min situation er at jeg også selv er studerende og kender alt til det at skulle ud og samarbejde med en virksomhed i forbindelse med div. projekter.
At jeg nu får muligheden for at side på den anden side af bordet bliver spændendende og en rigtig god erfaring, da jeg jo får muligheden for at få et førstehåndsindtryk af hvordan man ser det med virksomhedsbrillerne på :)
Om man så kan undgå de fejl man som studerende syntes at virksomhederne ofte begår,kan man jo kun håbe :)