Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Introduktion af nyt socialt netværk - ahoy.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Jeg vil gerne introducere en ny webside, som jeg har arbejdet på en måneds tid. Jeg har netop lanceret den i beta-udgave (stadig under udvikling), med målsætningen om at blive Danmarks største sociale netværk. Det vil fremover blive et sted hvor man kan dele musik, billeder, personlige sider og meget andet.

Ahoys mission er at skabe en service, der gør det muligt for alle at finde og dele information, ved at bruge og udbygge deres personlige netværk.
Gennem Ahoy kan du få din egen profil på ahoy.dk/ditnavn, hvor du kan dele dine informationer, interesser i billeder og tekst. Vi giver dig mulighed for at tilpasse din side helt som du ønsker med billeder, film og meget andet.

Ahoy er din mulighed for at udtrykke dig på internettet på en nem og hurtig måde. Ahoy er for alle, og det er meget nemt at komme i gang: besøg www.ahoy.dk Jeg arbejder konstant på at forbedre siden, og Ahoy er et sted, som aldrig vil stå stille, men derimod lytte til brugerne. Derfor vil jegogså gerne høre om din mening, samt forslag til forbedringer. Derfor også dette indlæg. Hvad mener du indtil videre?

Se min profil som eksempel på en almindelig profil: ahoy.dk/simon
Mvh. Simon

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)