|
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor mange der egentlig drømmer opfindelser. Jeg gør det selv, og så i aftes en mere gøre det.... men hvad er statestikken egentligt? Er det mere eller mindre normalt ? |
Drømmer du dine opfindelser?
|
|
|
hmm nej ikke i denne poll :) Men det gør jeg også :) Eller når jeg er i bad...uff det er det bedste sted at opfinde, så jeg har altid en blok og pen med.. Men egentligg jo... der er ofte tanker lige præcis inden man falder i søvn! ;-) Hvis man altså ikke har andet at tage sig til!! Og hér mente jeg så eks. at TÆLLE FÅR!!! ![]() |
|
P.s. Har du selv lavet dit forum eller er det over skabelon? Argh.... ønskede jeg var en haj - men er altså nød til at spørge for at få svar! ;-) |
|
board, som er et standard skabelon Anders |
|
Ok tak... er det sådan noget os uden programmør erfaringinger kan lave? altså a´la phpbb? |
|
Men hvis jeg igennem længere tid beskæftiger mig meget med en bestemt ting eller tænker meget på en bestemt ting i løbet af dagen , har jeg det med at føre tingene videre i mine drømme.. Meget praktisk nogle gange, da man KAN komme på noget godt i sine drømme ;). |
|
Og fedt at se at mange faktisk drømmer idéer - nu føler jeg mig meget mere normal ![]() ![]() |
|
Anders |
Bliv gratis medlem