|
Findes der et lukket område her på Amino - eller andre steder - hvor man kan fremlægge en idé som man vil have vendt med nogle bevendte høveder? For mig ligger det som en latent risiko, at hvis man smider en über-grøn ide ind her på forumet, så kan andre løbe afsted med den og/eller nogle udefra kan brygge videre på samme ide, da der er offentlig adgang hertil. Det kan måske lyde lidt som en lukket fest, hvor kun de rigtige er inviteret, men jeg kunne nu godt bruge lidt sparring med personer jeg har tillid til. Derfor kunne det interessant, hvis der på dette forum fandtes en funktion a''la: opret dit eget lukkede forum og invitér dine venner indenfor til en snak. Findes det? Her? Andre steder? ... eller er rådet bare, at man skal kaste los til løverne hvad man har af skøre indfald - der er selvfølgelig ingen der snyder? |
Dato: 06-03-2007 23:09:18 Forfatter:hnrk hmmr Stadig ny og naiv, så kan man tillade sig at stille dumme spørgsmål:
Findes der et lukket område her på Amino - eller andre steder - hvor man kan fremlægge en idé som man vil have vendt med nogle bevendte høveder?
For mig ligger det som en latent risiko, at hvis man smider en über-grøn ide ind her på forumet, så kan andre løbe afsted med den og/eller nogle udefra kan brygge videre på samme ide, da der er offentlig adgang hertil.
Det kan måske lyde lidt som en lukket fest, hvor kun de rigtige er inviteret, men jeg kunne nu godt bruge lidt sparring med personer jeg har tillid til. Derfor kunne det interessant, hvis der på dette forum fandtes en funktion a''la: opret dit eget lukkede forum og invitér dine venner indenfor til en snak.
Findes det? Her? Andre steder? ... eller er rådet bare, at man skal kaste los til løverne hvad man har af skøre indfald - der er selvfølgelig ingen der snyder?
Det findes desværre ikke, men hvad med bare at invitere nogle mennesker til at give dig deres mail adresse. Så kan i jo tage den der.
Dbh Martin
Bliv gratis medlem