Kære solbrune aminoer.. Håber i nyder det solrige vejr og for jer noget kulør på dagen Sagen er den at jeg og min bedste veninde skal ud og rejse til sommer. Turen går til KOS som ligger i Grækenland ( Hvis nogen skulle mangle geografisk stedsans Vi er begge unge (21 og 23), singler, Ønsker os solrigt vejr, lækre strande, hyggeligt havne miljø, fedt natteliv Mm. Vi ønsker at bruge vores ferie, på at solbade, nyde livet, få et par kulturelle oplevelser, og at gå i byen om aftnen. Er der nogle herinde, som kan anbefale et lækkert og rimelig billigt hotel/lejlighed? Det er vigtigt for os at der er en lækker pool, et godt badeværelse og en hyggelig terrasse(ikke et must) og at der ser nogenlunde ud. Vi ønsker et hotel i Kos by så vi er tæt på bylivet om natten, dog skal der være roligt så vi kan sove om natten og få det bedste ud af dagen ;) Vi vil max bruge 5000kr på flybillet og hotel. pr person Hvis nogen kender en der har en lejlighed dernede eller et andet sted fx Spanien (eller et andet lækkert sted ( Ikke Sunny beach og Alanya) som vi kan leje billigt.. Høre jeg meget gerne fra dig. Kan du anbefale en bestemt rejseselskab så skriv det endelig her.. (KOS fly + hotel) På forhånd tusind tak for din hjælp – jeg ønsker dig en god sommer…
Mange solrige hilsner Aminos Jomfru
|
Kender ikke Kos, men jeg tror der er en del at spare ved at bestille fly + hotel hos Norwegian, istedet for at benytte et rejseselskab. Jeg ved at FDM-Rejser tager en del mere for de samme flybilletter.