Er ved at være færdig med mine egne gøremål herude i Østen, men tager på Canton messen imorgen, derfor ville jeg lige høre om der var nogen der stod og manglede noget, som måske ikke selv har muligheden for at tage herud.
Jeg kan ikke love jeg kan finde lige det du søger til den rigtige pris, men jeg vil gerne tilbyde min hjælp, hvis det har nogen interesse.
I skriver bare her i tråden, så tjekker jeg den imorgen tidlig inden jeg tager afsted, og det skal så lige nævnes at det er om 7 timer!! :)
Tak for dit tilbud - måske en anden gang :o) Hvilke artikler arbejder du primært indenfor mht. din sourcing? Er det mest relateret til retail, industri eller hvor har du dine styrker?
Jeg aner ikke hvad de har på Canton messen, og hvad det er for noget. Men hvis du falder over noget smart eller nyt, indenfor interiør eller bare noget der kan monteres på en væg, så tag evt. et billede eller et katalog, så er jeg måske frisk på nogle nye varer i min maling butik
Finder du den nye trend indenfor interiør i Kina, så passer den måske ind i min shop!?
Du behøver ikke købe noget af det, bare tage info. med hjem
Normalt arbejder jeg kun indenfor mine egne produkter, hvilket er relativt begrænset, men synes bare i aminoer skulle havechancen hvis der var nogen der stod og manglede et standard produkt.
Det andet mht. den nye trend af interiør, så findes denne desværre ikke i Kina, her er der rigtig meget kopi, eller som de kalder det inspiration :)
Så det var mere h vis nogen havde et specifikt ønske om et produkt, så kunne jeg måske hjælpe :)