Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til opstart af rengøringsfirma

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Partner søges til opstart af rengøringsfirma

Hej jeg tænker på at starte et rengøringsfirma, hvor målsætningen er at levere et kvalitetsprodukt

til vores kunder, og søger derfor en erfaren erhvervspartner, som er god til få kunderne indenfor, så vi kan bevise at vi rengøringens Noma.

Har været 11 år i branchen, dels som sanitør, underleverandør, og inspektør, og ideen vil være mig der stod for rengøringsafdelingen, og en del af administrationen , og du vil stå for salg og administration af denne.

Området vil være København og omegn, service ydelserne vil være Abonnent Rengøring, Ejendomsservice, Vinduespolering osv.

Så hvis du har lyst, til at være med at starte en succesrig forretning op så send mig en mail

/Morten

memome03@gmail.com

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Memo

Hvis du skriver lidt om kortsigtede og langsigtede målsætninger + noget om kapitalindskydelse, og hvad du rent konkret forventer af en partner, så får du helt sikkert en mere kvalificeret partner , og et rengøringsfirma med større overlevelsesmuligheder.

Held og lykke :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)