Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsmetoder - Hvad foretrækker kunderne?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan kunderne fordeler sig i mellem de forskellige betalingsmetoder altså Dankort, VISA/Dankort, MasterCard, efterkrav, eWire, bankoverførsel mv.

Hvad er jeres erfaringer?

Vi tilbyder på vores side, http://www.shaveshop.dk, kun Dankort og VISA/Dankort, men overvejer nogle flere betalingsmetoder - hvis det altså kan svare sig...

Med venlig hilsen

Morten

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 03:16
Nu kan jeg kunne snakke helt personligt, men jeg handler kun steder hvor jeg kan betale med mit visa kort, men jeg tror da at det er temmeligt generelt.
En mulighed med betaling pr. efterkrav eller bankoverførsel er måske ikke en dårlig ide at have med da man så også giver folk uden en af de større betalingskort mulighed for at handle hos jer.
Lige på en sidenote skal det nok siges at det godt kan overvejes at tage mastercard med i overvejelserne da sådanne som bekendt giver nogle kredit fordele for kunden, så kan man også få de kunder med som ellers først har råd om 3 uger.

Mvh Peder

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 07:22
Personligt bruger jeg bare mit VISA Electron, og jeg handler kun steder, hvor jeg kan gøre dette..

Hvis jeg selv har penge til overs på min ewire-konto efter et salg, kan det da hænde, at jeg benytter det. (det sker bare ikke så tit..!)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 11:46
Hej,

Jeg tror med fordel at i kunne tilbyde betaling med Visa Electron. Næsten alle unge mennesker får sådan et af deres bank, hvis de ikke har et VisaDankort.

/Charly
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)