Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

alibaba e.l. leverandørforum

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 157
Fra  Lunnsgård Handel Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !
Er ganske nystartet mindre handelsfirma i Danmark der skal sælge forskellige varer indenfor accessories, tasker, ure o.l.

Er kommet forbi alibaba.com - men kan også læse en kritiske indlæg omkring det forum. Er der nogle der har gode erfaringer med Alibaba - og er der nogle der kan anbefale nogle andre forummer hvor jeg feks. kan finde leverandører af mindre leverancer (50-100 stk) indefor ure, læderarmbånd, tasker, tørklæder o.l.

MVH

Henrik Lunnsgård

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:59

Hej Henrik,

Jamen der er begge typer på Alibaba.com... både de seriøse og de useriøse.

Jeg har selv tidligere handlet displays og cykeldele gennem Alibaba.com uden nogle problemer. Men desværre er der mange der har andre erfaringer også.

Mit råd; sund fornuft og bed evt. om en trade reference, som du så kan tjekke op på. Hvis det bliver for "fishy" og du ikke haren god fornemmelse så lad være.

Du skal nok ved mange af de leverandører regne med du skal betale forud.

Hvis du mangler ydeligere - kan du sende mig en PM

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:49

Hej

Jeg ville være lidt forsigtig med Alibaba og ikke bare handle der ukritisk. Inden du engagerer dig i en økonomisk transaktion, bør du forhøre dig hos leverandøren. Ringe til vedkommende, spørge til referencer, se hjemmeside mv. Alternativt tage kontakt til en sourcing agent (som du kan stole på) i Kina, Indien, eller hvor dine produkter typisk fremstilles. På den anden side indikerer du jo også nogle styktal, der ikke rummer den helt store økonomiske risiko - Korrekt? Til gengæld er det en fordel at have en solid og velkendt leverandørbase, såfremt du søger en langvarig forretningsrelation.

Hilsen Daniel

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)