Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung iværksætter spire søges.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg i længere tid har savnet tid til et af mine projekter synes jeg det er tid at give det videre så en anden kan tage over. Derfor har du nu muligheden for at få lidt hjælp til drømmen om at starte op som iværksætter.

Det drejer sig om salg af kunst på nettet, primært grafitti, street art inspireret samt moderne kunst, og jeg har i de seneste år solgt ok, men er nu fokuseret på en masse andre projekter og er lidt ked af at jeg ikke får gjort mere ved det her.

Derfor søger jeg en ung gut eller pige som vil overtage og videreudvikle hjemmesiden, så der kan komme lidt gang i den igen. Jeg har et varelager som du kan starte op på, så du kan komme i gang uden anden investering end din tid. Det er nok ikke realistisk at du kan leve af det det første år eller to, men som en bibeskæftigelse ved siden af studiet skal du nok kunne lave ok penge.

Min tanke er at du overtager selve shoppen, og har adgang til de malerier jeg allerede har stående som venter på at blive solgt, hvor du ved et salg sender mig en mail, også sender jeg maleriet afsted mod jeg får noget af salgsprisen, alternativt kan du købe hele varelageret til en lav pris (under hvad jeg har givet), hvis du hellere vil det. Du kan naturligvis også sælge andre vare end dem jeg har stående, men så skal du selv stå for indkøbet af dem.

Jeg hjælper dig med gode råd til indkøb, kontakter, og hvor jeg ellers kan, og gerne løbende (en-to gange måneden på evt. skype, eller mail, eller når der er brug for det).

Det vigtige er ikke om du har erfaring og penge eller ej, men at du synes det kunne være en spændende udfordring, at du har nogle ideer til hvordan du vil gribe opgaven an, samt kan overbevise mig om at du er den rigtige. Har du en bedre idé til hvordan setup'et/samarbejdet kan være så lad mig endelig høre fra dig, det primære er at jeg kan hjælpe en af de unge med iværksætterdrømme lidt igang, og selv kan komme af med et hobbyprojekt som jeg engang har brændt rigtigt meget for, men som nu mere er en distration i forhold til mine nyere projekter.

At overtage hjemmesiden er gratis, men det skal altså være en som kan bringe ideen videre der får den.

Send mig en pm eller en mail på: rasmus(detdersnabela)rasmusfredslund.dk for mere info.

God påske og må solen skinne evigt på Jer alle :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)