Er der andre Aminoer, der oplever huller i mailkommunikation i øjeblikket? Jeg har siden i torsdags oplevet, at nogle mails er mange timer undervejs. Jeg har modtaget en masse mails på mine adresser, som kommer lige efter de er sendt, jeg har selv sendt masser af mails, som kommer frem med det samme osv. Men nogle mails fra en bestemt afsender er op til 8 timer undervejs. Men det er ikke alle mails fra denne afsender, der er længe undervejs. Andre dukker op efter få minutter. Der er ingen fælles træk for de mails som er længe undervejs. Det er ikke kun mails med attachments, de har forskellige emne-titler osv. Ingen af os har ændret virusprogram, opsætning eller noget. Jeg kører med tdc, Dandomain og Surftown mails via TDC forbindelse og min kollega kører med Tele2 mail på Tele2 forbindelse. Any ideas eller lignende oplevelser? Det er hamrende irriterende, for nogle af vore opgaver er jo faktisk hasteopgaver..... Dbh Camilla |
Mail-huller?
- 1
Hvis det her er sort snak og du bruger outlook, så højreklik på en mail og vælg "indstillinger" under feltet "internetheadere" kan du se hvilke servere der har haft med den pågældende mail at gøre, samt tidspunkterne. Der vil du også kunne se hvor der evt er et stort spring i tiden. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Hej Anders. Tak for tippet. Så vidt jeg kan se ligger problemet hos min kollega. Så går vi videre derfra. Mvh Camilla |
|
Ja, tak.... X-McAfeeVS-TimeoutProtection: 0 |
|
Det var også min konklusion. Har ringet til min kollega og sagt han må sparke til Tele2 (igen - han har allerede haft flere diskussioner med dem...). Mht Surftown, så oplever jeg faktisk sjældent problemer. Har tidligere været lidt periodiske problemer, men 7-9-13, så er det længe siden. |
http://forum.surftown.com/viewtopic.php?t=2233 |