Hej Amino'er Jeg forsøger febrilsk at få lov til at lave en Google Analytics konto, men bliver ved med at få en fejlmeddelelse der ser således ud når jeg forsøger: "Denne tjeneste er ikke tilgængeligGoogle Analytics er ikke tilgængelig for XXX.dk. Få flere oplysninger om Google-produkter, du kan bruge sammen med XXX.dk. Har du brugt dette produkt med en anden Google-konto? Log ud af din nuværende Google-konto, og log derefter ind på den ønskede konto. " Jeg har en "domæne-mail", hvor jeg har to mails, info @"mit domæne".dk og nina @"mit domæne".dk, men uanset hvilke af disse jeg forsøger at logge ind med, så får jeg ovenstående fejlmeddelelse. Beder jeg om et nyt kodeord - i håb om at den så giver mig noget ekstra information - så fortæller den mig bare at den ikke kan hjælpe mig, og at jeg skal kontakte XXX's administrator... hvilket jo er mig. Så jeg kører lidt i ring, desværre. Er der nogen der har prøvet det, og ved hvad jeg gør galt? Mvh Nina
|
Hej
Jeg har præcis det samme problem. Har du fundet en løsninger, eller er der andre der kan komme med input nu?
Mvh. Kenneth