Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Links fra udenlandske sider - Er de noget værd?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg tænkte på om links fra udenlandske sider er noget værd i forhold til ens pagerank og ranking på forskellige søgeord?

Hvis jeg køber links på nogle engelske/amerikanske PR5 sider med de søgeord jeg gerne vil ranke på og som linker til mit danske website. Er de så noget værd, eller SKAL det være Danske websites der linker til mit danske website, for at det har nogen gavn? 

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 11:30
Min erfaring er at udenlandske websider helt klart også booster en op ad, så thumbs up her fra :)
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 12:42

Hej Sune

Ved du om Søgemaskinerne, navnligt google går op i om det er et link fra en engelsk sproget side til en Dansk Sproget side? Har hørt lidt om at det ikke er vildt godt, men jeg har aldrig fået et præcist svar. Sikkert fordi det hele er mere eller mindre gætværk ;-)

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 12:53
Jeg ved det ikke med sikkerhed, men det ville da ikke undre mig hvis det spiller en rolle på en eller anden måde.
Min erfaring er i hvert fald at relevante engelsksprogede sider har hjulpet os op med en dansksproget side, om det så havde hjulpet mere hvis det var dansksprogede sider der linkede skal jeg ikke kunne sige med sikkerhed.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)