Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

horoskoper

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 08-03-2007 09:45:04 Forfatter: Grundtvig
Så vidt jeg ved ser den ud fra ens fødselsdag, år, køn, og mener også navn.

Navn?

Man blander altså astrologi og numerologi?

Det tror jeg ikke er klogt.

Det er ikke mit indtryk, at man nødvendigvis er naiv nok til at tro på numorologi, blot fordi man tror sig afhængig af planeternes stilling på ens fødselstidspunkt.

Personligt ville jeg ikke satse en øre på et horoskop, så måske skal du alligevel lade mine vurderinger ligge.

mvh Hans

Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:14
[QUOTE]Dato: 06-03-2007 09:24:25 Forfatter:Grundtvig
En af mine kammerater har en mindre virksomhed som sælger horoskoper til private.

Han er i tvivl om han har sat den rigtige pris. Prisen er pt 52 kr. inkl. moms og fragt.

Synes i prisen er for høj, for lav eller er den lige det den skal være???

Mvh

Rasmus

Hej Rasmus

Prisen afhænger af indholdet.

Er det et årshoroskop? Med eller uden tegning? Er det et fødselshoroskop? Hvor mange sider i alt?

Jeg forestiller mig at det er nogle sider til en pris af 13,50 kr i frimærke + A4 konvolut til ca. 2 kr. + printertoner og A4 papir... + løn. 

Hvor langtid bruger han på at lave disse horoskoper - hvad skal hans timeløn være, når udgifterne er dækket ind?

Umiddelbart - vil jeg sige at prisen er billig - for billig.

Fra Gjøl
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 13:10
Jeg fik engang lagt horoskop, og jeg synes, at den samtale, som foregår, på basis af horoskopet, er mindst lige så vigtig som selve horoskopet. Det, som et horoskop siger, er ikke noget Fait Accomplit - der er fortolkningsmuligheder, og enhver forudsigelse er usikker, fordi fremtiden er usikker. På samme måde, som en dna-test ikke med 100% sikkerhed vil kunne sige, om en person får kræft, men godt kan sige, om personen har en forhøjet risiko.

Derudover er astrologien ikke nogen særlig veludviklet videnskab (hvis man da overhovedet kan kalde det en videnskab), så man er også afhængig af, at astrologen har en veludviklet intuition og et godt menneskekendskab, hvis man skal have et udbytte af sit horoskop.

Jeg mener, at jeg betalte 1100 for horoskopet plus den efterfølgende 1½ times samtale. Og jeg kan sige til dem, der er skeptiske over for astrologi, at det væsentligste udbytte for mig var den coaching, som samtalen indebar.

Jeg ville ikke betale en krone for at få et computerberegnet horoskop, af de grunde, jeg har nævnt. Så hvis jeg skulle være kunde, må han sende det gratis og bruge en form for reklamefinansiering.

Kristian

Tilmeldt 10. Jan 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 13:33
Hej Rasmus

Nu kan jeg selv godt lide at læse horoskoper, men jeg kan bedst lide dem som er person relatere horoskoper, altsa dem som er lavet ud fra mit eget navn, fødselsdato osv...og som regel passer de 90% syntes jeg....

Derfor er jeg også villig til at betale lidt ekstra for det...Jeg syntes at den pris som han/hun tilbyder er meget lavt, det virker ikke troværdigt syntes jeg...Hvis det var mig ville jeg nok forlange lidt mere, men selvfølgelig kommer det an på om det er "ugebladshoroskoper" eller dem der er mere personlige. Det personlige må godt koste lidt mere....

Vh. Canan

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 15:36
Hej alle

Tak for jeres mange svar..

Jeg ville lige udvide det lidt og hører jer om i helst ville modtage det som alm. post eller helst læse det på skærmen?? og hvorfor? :)

Mvh

Rasmus

Alle ideer kan udleves!

Ejer af DreamsforKids.dk

Tilmeldt 10. Jan 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 16:16
Jeg ville vælge at modtage det som post, fremfor at læse det fra skærmen. Det ville jeg fordi, et personligt relateret horoskop vil man gerne læse flere gange, for at få det hele med, og desuden er det er ikke altid man lige kan huske hvad der stod første gang....Desuden plejer de også at være så lange at det måske skal læses i flere dage

Når det er kort skrevet kan det lige gå i skærmen, men ellers foretrækker jeg det på papir...

God fornøjelse

Vh. Canan

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 17:07
Okay..

Men tænkt lidt på og sende det som en .pdf fil, så man selv kunne vælge hvad man havde lyst og gøre. Men der skulle stadig væe mulighed for at man kunne få det sendt med alm. post hvis nogle ikke skulle have sig en printer eller kun ville have det på skrift.

Rasmus

Alle ideer kan udleves!

Ejer af DreamsforKids.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)