Hej alle Jeg har siddet og tænkt på en idé, men ved ikke om det er noget folk ville benytte sig af. Ideen går ud på at man kan læse bøger på nettet, altså f.eks. Harry Potter kan du læse direkte fra din computer,(via en pdf file eller ligne) eller du kan vælge at printe den ud eller få den printet ud af mig. Det ville koste en vis pris om mdr. for at kunne benytte sig af siden. Jeg tror selv nogle ville benytte sig af det, men tror det er begrænset, så ville derfor hører jeres mening om det. Er det en dårlig eller god idé? Alt hvad i nu synes om det. Mvh Rasmus G. ![]() |
Bøger på nettet?
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Alle ideer kan udleves!
Ejer af DreamsforKids.dk
|
Okay.. Tænkte også lidt det samme at folk ikke ville benytte sig af det hvis det var en bog de skulle slappe af til, men de mere ville bruge det hvis det var en lærer bog f.eks. en om Vista(bare et eks.). Har nemlig fået det indblik af folk at de hellere ville side foran en computer hvis de lærer noget om Computer. Rasmus |
Alle ideer kan udleves!
Ejer af DreamsforKids.dk
Hej Du kan følge en hel del tråde, herinde på Amino, omkring ebooks om det er noget som folk tror på eller ej. Min personlige mening er at det bliver KÆMPE stort indenfor en årrække, men som der også bliver nævt her i tråden så er der nogle bøger som er bedre end andre. |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)