Nu kan InMedia Reklamebureau også tilbyde web-hoteller til vores kunder (og andre interesserede ![]() |
Kan man læse jeres foretningsbetingelser et sted?
Nu kan InMedia Reklamebureau også tilbyde web-hoteller til vores kunder (og andre interesserede ![]() |
Kan man læse jeres foretningsbetingelser et sted? |
Så tilbudet træder først i kraft når det er sket. |
|
Mvh, Lars Brink
Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.
Og må man benytte det som en "ekstern" harddisk, altså til at køre automatiseret backup fra sin computer? |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
|
Angående trafik-spørgsmålet, har jeg efter at have fremstillet spørgsmålet til vores IT-ansvarlige fået sat præcise trafik-grænser på. (Se første indlæg). Med Shockwave og Flash support/understøttelse, mener vi bare at det er muligt at bruge flash osv. på vores webhoteller (Ligesom hos alle andre). Men vi har valgt at nævne det da mange af vores kunder ikke har ret meget forstand på internet og hjemmesider, og vi har tidligere fået stillet spørgsmålet om de så også kan bruge det der Flash-halløj... Så det er grunden. Det er altså ikke noget som er unikt hos os. Angående vores betingelser - De kan hentes her: www.inmedia.dk/Webhotel/TOC.pdf |
Noget som unægteligt får mig til at undres. I fald at det blot er servage.net's service som i videresælger til en dyrere pris, så har jeg et par spørgsmål:
Dette er ikke ment udelukkende som en negativ og ukonstruktiv kritik - jeg undrer mig bare... Tilføjelse: Antager at jeres trafikmaximum er pr. måned? |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
I TOC står der ellers: "Customers are able to use 70 Gb daily totaling 2100 Gb in a normal 30 day month". Der er vist noget der er ude af sync :) |