Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Deltager til interview i uge 17 søges - helst fra Næstved og omegn

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen

Jeg er selvstændig, men læser også til socialrådgiver, og skal i forbindelse interviewe en person (evt. gerne en kvinde) omkring deres liv med fokus på tilknytningen til arbejdsmarkedet. I den forbindelse søger jeg én der vil medvirke, da det helst skal være én jeg ikke kender. Fokus i interviewet er faktisk ikke selve det interviewpersonen siger - det er, at jeg skal øve mig i at interviewe et fremmed menneske, og efterfølgende vurdere min egen spørgeteknik m.v. Jeg skal heller ikke rådgive interviewpersonen (det er jeg slet ikke nået langt nok i studiet tilBig Smile). Alder og beskæftigelse er ligegyldig - du kan være arbejdsløs, studerende med fritidsjob, sygemeldt, i arbejde eller selvstændig :-) Det vigtigste er, at du vil medvirke i et interview, gerne på din bopæl eller arbejdsplads eller hvor du vil foreslå (helst et lidt fredeligt sted, hvor vi kan snakke uforstyrret, men hvis der er enkelte afbrydelser er det også ok). Planen er, at jeg skal optage interviewet med dig på diktafon - men båndet vil blive slettet efter at jeg har lavet en opgave om interviewet, hvor du vil være vil være 100% anonym (der vil ikke blive gengivet detaljer i opgaven, som vil gøre dig genkendelig på nogen måde). Jeg kan ikke rigtig tilbyde nogen aflønning - dog vil jeg gerne give en lille belønning i form at en helt ny Rosendahl Karen Blixen fyrfadsstage (designet af Lin Utzon), værdi ca. 100 kr :-) Og så kan jeg tilbyde at lytte til alt hvad du har at sige i ca. 30-45 min :-)

Interviewet skal foregå på et tidspunkt i perioden mandag d. 25 - torsdag d. 28 april.

Håber at nogle er friske og vil hjælpe en studerende :-) Jeg kan i øvrigt sige at jeg selv  er en kvinde på 32 år.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)