Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Præmie til affiliates?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Hvilke incitamenter kan motivere jer til at skærpe promoveringen af et program eller tilmelde jer et nyt program?

Er det cool cash, forhøjet kommission eller produkter (selvfølgelig afhængig af hvad annoncøren sælger).

Hvad appellerer mest til jer?

Hvad synes I fx om denne konkurrence:

http://blog.webgains.dk/2011/04/vind-2000-dkk-med-onfone/

På forhånd tak for jeres hjælp Smile

Venlig hilsen

Anya

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:44

Forøget kommission er for mit vedkommende meget attraktivt. Eksempelvis er jeg affiliate for et program der normalt tilbyder 12% per salg der skaffes, men pga. det antal salg jeg har skaffet er dette steget til 19% hvilket er en kæmpe motivation - og gør også at jeg vil gøre endnu mere for at sælge for den givne virksomhed.

Det kan ligeledes betale sig for virksomheden også, da de pga. min forhøjede arbejdsmoral, ser flere salg, og på den måde får de jo også meget mere ud af det.

Men det er blot min personlige mening.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:47

Anya Neubert:

Hej Aminoer,

Hvilke incitamenter kan motivere jer til at skærpe promoveringen af et program eller tilmelde jer et nyt program?

Er det cool cash, forhøjet kommission eller produkter (selvfølgelig afhængig af hvad annoncøren sælger).

Hvad appellerer mest til jer?

Hvad synes I fx om denne konkurrence:

http://blog.webgains.dk/2011/04/vind-2000-dkk-med-onfone/

På forhånd tak for jeres hjælp Smile

Venlig hilsen

Anya

1. Høj Kommision som matcher andre firmaer i branchen(her tænker jeg f.eks tdc, telia osv hvis vi går ud fra det er Onfone som eksempel)
  2. Overblik over evt. annuleret leads - Jeg har testet forskellige affiliate bureauer og det er virkeligt ufatteligt hvor mange leads man kan genere ved at skifte fra 1 bureau til et andet. Jeg lader firmaer være unavngivet :D

Gennemskuelighed & en god lead pris er nok noget af det jeg sætter pris på. Jeg er egentligt lidt ligeglad med konkurrencer da min motivation ligger i at jeg kan skabe en konstant stabil indkomst.

:)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:01

En konkurrence som den du linker til, vil have præcis 0% indvirkning på om jeg ville give kampagnen et ekstra skub eller ej.

2.000,- kr. i bonus efter x antal leads kunne være en motivationsfaktor, men forhøjet kommission i en periode vil klart være at foretrække.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 17:06

Giver Nicolaj ret!

Det vil motivere mig som affiliate, hvis jeg skulle arbejde mod x antal leads, og så få en bonus, når jeg havde nået målet! 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:52

Anya Neubert:

Det er udelukkende cool cash. Konkurrencer og andet gøgler-ramasjang, er ligegyldigt. Det er der i det hele taget for meget af.

Hvis man ved at man bliver belønnet (godt) for en ekstra indsats er det noget andet, end hvis man måske med lidt held, og sandsynligvis ikke, kan vinde et eller andet.

Så cash cash cash :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:42

Tak for alle jeres interessante svar!

Det er altid rart at få affiliates' egne input, og jeg vil helt sikkert bruge denne viden i fremtiden Smile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)