Jeg har flere sites med hver sine tilhørende mails som jeg skal checke dagligt. Det er efterhånden blevet uoverskueligt at skulle foretage log-in flere forskellige steder for at tjekke mail. Er det ikke muligt, at få en webmail - hvor man kan tilknytte alle sine mails. Det vil sige, at man kan nøjes med at logge sig ind et sted og herefter kan man se en samlet oversigt over sine mail konti. Ved tryk på en bestemt mail konto, bliver man så sendt til dennes indbakke, skriv ny mail mv. ? Endvidere skal det være muligt, at oprette sin udgående mail skabelon med firma logo, tekst og signatur så det ser ordentligt ud. Dette må da findes ?? Mvh. René |
webmail - hvilken ?
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
// Jesper Skov
Jeg ved at Gmail har noget i den stil, men det er bare ikke alle der får det tilbudt (sikkert kun US brugere). Men det kan da være at nogle af konkurrenterne tilbyder noget lignende? Alternativt kan du sætte alle dine mails op til at videresende til en gmail konto. Og når du så svarer, så kan man vælge hvilken afsender der skal stå i mailen. Jeg ved ikke om man stadig skal inviteres til gmail, men hvis man skal, så send mig en besked. Jeg har masser af invitationer liggende. :-) |
|
Du klikker en gang, og så checker den alle kontis. Til de faste webmails via explorer, kan du bruge Gmail. Hilsen stefan |
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)