Kære kammesjuk, Vi er alle travle mennesker, så jeg tænkte, at jeg lige vil dele denne video med dig. Af en eller anden grund er der noget hamrende afstressende ved at se dyr på flere hundrede kilo hoppe rundt, som var de hundehvalpe. Jeg optog det til "Øko-dag" igår. Måske kan klippet sætte din puls lidt ned, så du er klar til resten af ugen :-) Dbh Tommy |
God afstressning på to minutter.
- 1
Hej med dig :-)
|
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Jeg forsøger at undgå, at folk spilder deres tid ved at angive en overskrift. Jeg kunne jo også synes, at en artikel om fx SEO er tidsspilde, hvis jeg læser den, selvom jeg ikke har brug for at vide noget om SEO :-) |
Hej med dig :-)
Jeg havde også familien med til økodag igår og vejret var jo perfekt! En sjov sidehistorie er, at der på mælkekartonnerne allerede igår stod at det havde været en succes med masser af besøgende, så jeg tænker at Arla har ansat en spåkone |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Det ved jeg godt, det er bare mig det har en mani med at se på alt hvad jeg kommer i nærheden af. Næste gang nogle snakker om stress, så linker jeg til din video :-) |
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?