Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det indiske marked, er det fremtiden? ...det ihvertfald god hjælp til iværksættere

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gennem min opstart med en ny hjemmeside fået en super god Indisk kontakt.
Der tænker jeg selvfølgelig straks, at andre iværksættere som jeg selv, ville kunne have stor gavn af samme service.

Bl.a. har jeg fået lavet logo af dem, ligesom de har opsat en brochure til mig. Alt sammen under 1000 kr. Og der var en super god service og professionel behandling.

Jeg har talt med dem om, at tilbyde ydelserne i DK, hvor jeg så står for kommunikationen til de danske kunder. Jeg ved at jeg ikke er den eneste, men mon ikke der er plads til lidt flere på det område.

Jeg vil meget gerne have lidt feedback på nedenstående priser. 

Det er groft sat op, og jeg er klar over, der skal mere info under hver punkt hvis man skal have det fulde beslutningsgrundlag.. uanset – kom gerne med jeres umiddelbare tanker – ville det være noget DU som iværksætter/Firma ville bruge?

Jeg forestiller mig nedenstående priser:

SEO optimering: 2200 kr.

Simpel hjemmeside: 1800 kr.

(5-10 statiske sider)

Logo Design: 700 kr.

Visuel identitet: 1200 kr.

Design af statisk banner: 500 kr.

Udformning af brochure: 1000 kr.

(op til 10 sider)

Endvidere vil jeg sætte lidt timepriser op på programmering, bl.a. PHP, Java, SQL, E-commerce, C# .net, flash m.fl.

Jeg er så sikker på servicen, at jeg også er villig til at tilbyde fuld tilfredshed eller pengene igen.

Det ikke tiltænkt store og meget avanceret projekter. Men bl.a. til mindre projekter som jeg selv har benyttet dem til, har det fungeret HELT upåklageligt.

Det grafiske arbejde har været rigtig godt og rygterne om de i Indien ikke kan designe og være kreative, er i mine øjne en ondsindet rygte ..måske startet af danske grafikere ;o)

/ KM2000

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)