Dato: 07-03-2007 12:17:59 Forfatter: Roccos De har jo selv gået til pressen og sagt de vil lukke for alle der snylter på deres data, og jeg kunne forstå på dig at i henter data direkte fra boligsiden også, som iøvrigt så mange andre store portaler og sites gør. Man kan jo undre sig at det kun er nogen som er lukket ned og andre ''får'' lov til at kører videre.
Det er svært at sige..
Jeg tror at skillelinien ligger mellem at man bare gengiver boliger der er til salg som mange sider gør, kontra at der laves statistikker over data.
Ja jeg syntes jo det er skammeligt at man så åbentlyst forsøger at vildlede det danske folk, men Hr. Steen Winther-Petersen ved vel hvad han gør når han farer frem med bål og brand som han siger.
KEYBO.dk fortsætter med at forbedre og tilføje nye funktioner til vores statistikker. Nu er der blandt andet mulighed for at se mæglers markedsandele inden for alle danmarks kommuner. Der er mulighed for at sammenligne mæglere inden for postnumre. Der er tilføjet flere søgemuligheder under søg bolig m.m. Vi er igang med at udvikle nye spændende features som helt sikkert vil falde i god jord hos både boligsøgende, boligkøbere og professionelle.
Ang. Erhvervs og selskabsstyrelsens udmelding er der intet nyt...
Dato: 18-03-2007 13:10:45 Forfatter: Henrik Glyholt NaviTrust A/S Er det muligt for jer at lægge et lille billede af boligen ind ved søgeresultaterne?
OK.. Synd.. men ellers god side for os der kigger hus. Netop pga. manglende billleder bruger jeg den ikke til at søge generalt, men når jeg har fundet et hus hos en mægler kigger jeg lige liggetid og evt. prisfald. Håber i overlever
Så er www.boliga.dk også oppe at kører igen, med nye tal nye fede features og sidst men ikke mindst et helt nyt debat forum www.boligdebatten.dk . Håber dem af jer som bruger os kan lide de nye ting vi har gået og syslet med mens vi var lukket ned.