Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få klar besked om boligmarkedet.

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 16. Jan 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
ja serveren er pænt belastet lige nu. Der er flere 1000 sidevisninger i øjeblikket..

Der har været 23000 sidevisninger siden i nat indtil videre..

Tilmeldt 16. Jan 07
Skrevet kl. 19:20
det fortsætter og vi er nu oppe på næsten 70000 sidevisninger i dag. Kom endelig med feedback på forbedringer til siden. Vi har allerede rettet nogle af de ting der har været feedback på her fra amino.dk
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 07:35
Jeg har lige smidt en lille reklame ind på Skolekom, hvor alle brugere der har med folkeskolen inkl. studerende har adgang til. Håber det kan give lidt flere hits. :)

Anders

Tilmeldt 16. Jan 07
Skrevet kl. 08:37
Dato: 07-03-2007 07:34:34 Forfatter: Anders_H Jeg har lige smidt en lille reklame ind på Skolekom, hvor alle brugere der har med folkeskolen inkl. studerende har adgang til. Håber det kan give lidt flere hits. :)

Anders

Hej Anders..Mange tak for hjælpen..

Jeg kan se at siden fortsat er meget besøgt. Her inden kl. 09.00 er vi oppe på over 700 unikke besøg...

Nu handler det om at forbedre siden og tilbyde flere services og statistikker..

Tilmeldt 7. Mar 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:28
Jeg har selv været med til at lave www.boliga.dk desværre blev vi lukket ned af Dansk ejendomsmæglerforening, vi fik også en helt masse medie dækning faktisk samtlige aviser i Danmark skrev om os inklusiv udenlandske aviser, det har været rigtig sjovt.

Vi er meget spændte på at se om i bliver lukket ned på samme måde som vi gjorde og hvad i har tænkt jer at gøre ved det, vi har en sag lige nu som vi venter svar på før vi kan komme igang igen. Men det er da dejligt at se at andre har succes med det samme som vi allerede har lavet. Det betyder kun at der er et stort marked for det.

Tilmeldt 16. Jan 07
Skrevet kl. 11:58
Dato: 07-03-2007 09:27:33 Forfatter: Roccos
Jeg har selv været med til at lave www.boliga.dk desværre blev vi lukket ned af Dansk ejendomsmæglerforening, vi fik også en helt masse medie dækning faktisk samtlige aviser i Danmark skrev om os inklusiv udenlandske aviser, det har været rigtig sjovt.

Vi er meget spændte på at se om i bliver lukket ned på samme måde som vi gjorde og hvad i har tænkt jer at gøre ved det, vi har en sag lige nu som vi venter svar på før vi kan komme igang igen. Men det er da dejligt at se at andre har succes med det samme som vi allerede har lavet. Det betyder kun at der er et stort marked for det.

Vi forventer ikke at DE lukker for os, men hvis de gør må vi tage den derfra...

Tilmeldt 7. Mar 07
Skrevet kl. 12:08
Hvordan kan i ikke forvente det? man må da gå ud fra at i står i den helt samme situation som vi gjorde, men måske blev vi bare lukket fordi vi var de første?
Tilmeldt 16. Jan 07
Skrevet kl. 12:14
Dato: 07-03-2007 12:08:23 Forfatter: Roccos Hvordan kan i ikke forvente det? man må da gå ud fra at i står i den helt samme situation som vi gjorde, men måske blev vi bare lukket fordi vi var de første?

Ja du har måske ret i at det er fordi I var de første...

De står nu i en situation hvor de måske ikke lukker for flere da de ikke vil i medierne igen...

Det er svært at spå om men vi må se om de lukker...

Tilmeldt 7. Mar 07
Skrevet kl. 12:18
De har jo selv gået til pressen og sagt de vil lukke for alle der snylter på deres data, og jeg kunne forstå på dig at i henter data direkte fra boligsiden også, som iøvrigt så mange andre store portaler og sites gør. Man kan jo undre sig at det kun er nogen som er lukket ned og andre "får" lov til at kører videre.
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 12:21
Tja det er da meget gennemskueligt (fra mit synspunkt), de har en interesse i at folk stadig tror man kan score kassen på bolighandel og lukker dermed for alle der prøvet at vise verden hvad der i virkeligehden sker på markedet. Psykolgi har en ret stor rolle på bolig markedet tror jeg.
Side 2 ud af 4 (34 indlæg)