Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få klar besked om boligmarkedet.

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 16. Jan 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Få klar besked om boligmarkedet. Find priser og liggetider i det område, du bor i. Hent nyttig information ved både køb og salg. KEYBO.dk er nøglen til at få overblik over alle typer boliger i hele landet. Det er nemt og ligetil at bruge siden, og du får ikke alene tal og data, men også nyttige links til alle de ting og papirer, du har brug for i forbindelse med en bolighandel. Hvad enten du skal købe eller sælge, får du de bedste kort på hånden med præcise og opdaterede informationer. Derfor begynder den gode bolighandel på KEYBO.dk.

Jeg har tidligere forhørt mig på Amino.dk omkring en hjemmeside som beskrevet ovenstående. Vi har nu udgivet første version af keybo.dk og vil derfor gerne have noget feedback fra brugere på Amino.dk. Så her er linket:

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 21:42
Lækker side. Den er tiltrængt efter min mening. Den er så god at jeg gerne vil gøre et indspark til den.

*) Det tog mig lang tid at finde ud af hvor jeg skulle vælge boligtype når jeg søgte. Jeg fandt så ud af at det var øverst på siden. Dette kunne måske markeres tydeligere.
*) Som standard kunne værdierne 0 måske være indtastet ved boligsøgningen
*) Det kunne være RIGTIG lækkert med et thumbnail af boligen når søgningen er fuldført.
*) I FireFox virker din "muse-over" ikke på ikonerne som f.eks. m2, grundareal, byggeår mm. Det virker dog fint i IE. Måske det kunne laves anderledes, så det virker med FireFox
*) Måske ordet "kæde" kunne ændres til mægler.
*) Virker din søgning 100%. Når jeg søger, så mangler der i hvertfald nogle boliger. F.eks. hvis jeg søger på HOME.dk har de over 10 sider med boliger, når jeg søger hos dem. Hos dig vises 4 boliger fra ALLE mæglere!
*) Dit header billede af damen synes jeg ikke helt passer til boligsøgning. Det samme gælder mange af de andre header billeder.
*) På forsiden kunne din hurtig søgning godt indeholde "alle boligtyper"
*) Skriv evt. om det er gratis eller om det koster penge at være medlem
*) Knappen "Opret mig som bruger
" er MEGET skjult. Den plejer typisk at være efter at man har udfyldt tilmeldingsformularen. Hos dig er den øverst, og svær at få øje på.
*) Måske du skal skrive at din side er i BETA version, og at der kan være fejl på siden.

Er siden opbygget over en standard skabelon, eller er det eget script?

Jeg har nu tilmeldt mig, og venter på min aktiveringskode. Jeg håber du kan bruge ovenstående til noget.

Anders

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 22:48
Hejsa
Jeg er helt vild begejstret for siden, der måske nogle tiltrængte ændringer hist og her, men umiddelbart var jeg for optaget efter at kigge på boliger så jeg ikke rigtigt lagde mærke til noget. Jeg skal nok sige til hvis det kommer..

Sorry.. skal tilbage og glo lidt på huse.. snes

Tilmeldt 16. Jan 07
Skrevet kl. 08:16
Tak for jeres feedback.

Vi arbejder dagligt på at få siden bedre, og der er flere af jeres ønsker som bliver realiseret. Kom endelig med mere feedback....:)

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 11:20
Jeg har stadig ikke modtaget mit kodeord via mail. Virker dit mailsystem?

Anders

Tilmeldt 16. Jan 07
Skrevet kl. 11:32
Dato: 06-03-2007 11:19:49 Forfatter: Anders_H Jeg har stadig ikke modtaget mit kodeord via mail. Virker dit mailsystem?

Anders

vi har bekræftet din oprettelse og du burde kunne logge ind nu...

Siden er håndprogrammeret.

Tilmeldt 26. Feb 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:02
Hejsa.

Fed side. Jeg hæfter mig specielt ved nogle småfejl ved søgekriterierne.

F.eks når man sorterer på Boligareal sorteres alfabetisk og ikke numerisk. Det gør at 100 er mindre end 89.

Det samme gør sig gældende for Grundareal.

hygge

Jesper

Tilmeldt 16. Jan 07
Skrevet kl. 12:07
Dato: 06-03-2007 12:01:49 Forfatter: lothrim

Hejsa.

Fed side. Jeg hæfter mig specielt ved nogle småfejl ved søgekriterierne.

F.eks når man sorterer på Boligareal sorteres alfabetisk og ikke numerisk. Det gør at 100 er mindre end 89.

Det samme gør sig gældende for Grundareal.

hygge

Jesper

Ja jeg kan se problemet nu og vi er på sagen...takker :)

Tilmeldt 16. Jan 07
Skrevet kl. 15:23
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 15:38
Ja det ser ud som om der er ret meget load på siden, men jeg klapper i hænderne over det her tiltag! Godt gjort! :)
Side 1 ud af 4 (34 indlæg)