|
Her kan I prøve den nye test som vores "danske" venner bliver udsat for hvis de vil være "rigtige" danskere. http://www.dr.dk/nyheder/htm/service/quizogtest/integration2007.htm Men er du selv dansk nok til at være dansker? Hvis du ikke består bedes du henvende dig i udlændingeservice og søge om en opholdstilladelse. Husk at gøre opmærksom på at det er fordi du ikke længere er dansk nok ;-) Jeg fik 34 point og bestod. Held og lykke. |
Er jeg dansk nok til at være Dansker?
|
Til gengæld fik jeg "kun" 37 point i den test jp havde liggende som ikke var helt magen til. Betyder det så at jeg ikke må flytte til udlandet? |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
|
|
www.nfdesign.dk
|
Jeg fik 36 point og er åbenbart også dansk nok - men der var altså meget svære spørgmsål i bland. Stødte over nogle meget interessante spørgsmål i testen. Det er tydeligt, at regeringen, eller i hvert fald spindoktorerne endnu ikke er kommet over Mohammed-krisen, da der var et spørgsmål omkring censur af medierne ;) Ellers lugtede testen lidt af en idelogisk kampmanifestation krydret med ganske almindelige og uskyldige spørgsmål som hvad den danske nationalmelodi hedder etc. |
|
40 point her. Jeg finder egentlig de fleste spørgsmål relevante. Dog synes jeg det er underligt, at man skal kunne dumpe - jeg er sikker på, at der findes adskillige "indfødte" danskere, der ikke kan bestå. mvh Hans |
![]() Sådan noget som religionsfrihed er også rimelig vigtig at man har forstået. Den med hvornår der blev friabort virker lidt irelevant - man skal vide det, men om man lige kender årstallet ser jeg ikke relevansen i (jeg huskede dog rigtigt). Den med dødsstraf snød mig dog ret meget, jeg blev nød til at undersøge om de havde ret, hvilket de selvfølgelig havde (Det udløste så også en sejer til kæresten på baggrund af en diskussion om selv samme i sidste uge) |
|
|
|
men ville nok dumpe den på jp... kender nada til fodbold :D |
|
Dertil skal vist lige nævnes at jeg ikke er dansk :P |
Bliv gratis medlem