Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er på vej ud i en verden jeg intet kender til...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

...Så derfor, -  kære Aminoer - har jeg brug for jeres hjælp.

Jeg påtænker at starte produktion af tøj til salg via internettet. Således vil jeg skulle bruge viden/bistand og fremstilling af firma-hjemmeside med e-handel.

Det skal - til at starte med - 1) være enkelt sat op, 2) let at bruge, 3) indeholde fotos af emnerne( antal anbefales gerne), indeholde kontaktoplysninger og have et lækkert og imødekommende design.

Med disse krav som udgangspunkt, har jeg følgende spørgsmål;

- Hvad kan/skal jeg budgetmæssigt forvente?

- Hvor går jeg hen/ hvem henvender jeg mig til?

- Og sidst, er der noget jeg ikke har spurgt om/ taget højde for/fået med, så oplys mig venligst.

Venlig hilsen

Bimtaz - Scandinavian design

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 21:12

Hej Sangfred,

Du formulerer dig temmelig kringlet. Hvis du i stedet skriver: "Hvem vil lave min nye webshop?", får du højst sandsynligt meget mere og bedre respons.

Du kan med fordel også søge lidt herinde i gamle indlæg. Der postes noget à la dit, flere gange dagligt - forekommer det mig ...

Held og lykke med din nye forretning :-)

Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:42

Sigurd:

Hej Sangfred,

Du formulerer dig temmelig kringlet. Hvis du i stedet skriver: "Hvem vil lave min nye webshop?", får du højst sandsynligt meget mere og bedre respons.

Du kan med fordel også søge lidt herinde i gamle indlæg. Der postes noget à la dit, flere gange dagligt - forekommer det mig ...

Held og lykke med din nye forretning :-)

Hej Sigurd,

Ja der kan du bare se. Jeg manglede det vigtige ord som kan, bringe mig et skridt videre. Det er i og for sig ofte, problematikken i det at være iværksætter. Men spørg mig og grafisk produktion/tryksager, så er mit ordforråd af en helt anden kaliber.

Tak for din hjælp, og jeg vil følge dit råd.

Sangfred

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)