Hey Amino´er Til et super spændende og seriøst webprojekt med stort potentiale og på onsite og offsite basis - søges PHP programmør/samarbejdspartner (med Cvr.nr.). Altså, du skal kunne programmere PHP, være kreativ og gerne være lidt forretningsminded oven i. Hvis du har kompetencer eller erfaring inden for markedsføring, prisfastsætning o.lign. vil det være en fordel. Hvis ikke du selv er programmør, har du måske en programmør ansat som du vil bruge - hvor du ud over det vil bidrage med din viden og sparring... Selve websitet til projektet er online via en allerede eksisterende webshop, hvor du skal programmere yderligere i kildekoden. Sitet er pt. ved at blive gennemgået af en jurist for fejl, mangler og eventuelle faldgruber. Websitet henvender sig til både private og eksisterende virksomheder. Du skal skrive lidt om dig selv, dine evt. referencer samt hvor meget tid og energi du har mulighed for at ligge i projektet. Jeg vil derefter vurdere seriøsiteten af din henvendelse og kontakte dig efterfølgende. Alle får dog retursvar uanset hvad !!! Der vil blive tale om et decideret samarbejde om projektet, sådan at begge parter ligger lige meget arbejde i det, hvilket skal aftales skriftligt (hvem skal stå for hvilke arbejdsområder mv.). Vi forhandler naturligvis splitprocent som aftales skriftligt, ligesom alle øvrige aftaler aftales skriftligt. NB: Jeg tør godt stole på min fremtidige samarbejdspartner - men indtil vi lærer hinanden at kende, så vil jeg personligt foretrække, at alt bliver aftalt skriftligt for begge parters skyld. Din bopæl er uden betydning. Det er mere vigtigt at du er en ærlig person og er drevet af lysten til at skabe noget som kan hjælpe andre mennesker. Resten er til at løse !!! Og nej, da sitet er one-of-a-kind afslører jeg ikke mere her, før projektet er klar til lancering :-) Selvstændige programmører, webbureauer, iværksættere mv. - lad tilbudene strømme til... Mvh. René Henvendelse til: mail@sitekick.dk eller på kanalen her |
Programmør og samarbejdspartner søges NU !
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)