Hej Casper. I følge vores gode Hr. Thorborg, er det bedste tidspunkt ca. kl. 8-16 med andre ord inden for almindelig kontortid, hvor de fleste læser deres mails. Om der er nogen forskel på ugedagene i den forbindelse er jeg ikke klar over.
Venligst, Tina
Hairdiva extensions i Aabenraa giver dig flot langt hår, fylde eller reflekser!
Se mere på Facebook eller min hjemmeside www.hairdiva.dk
Jeg læste på et tidspunkt en amerikansk undersøgelse omkring opsøgende salg over telefonen. Den konkluderede, at det bedste tidspunkt at foretage telefonisk salg på var tirsdag og torsdag i tidsrummet 9-12, da beslutningstagerne var mest påvirkelige i det tidsrum.
Et nyhedsbrev bliver jo ikke nødvendigvist læst lige ved modtagelsen, på samme måde som et telefonopkald der besvares når telefonen ringer - men måske samme princip gør sig gældende?
Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.
Da langt de fleste mails bliver læst inde for almindelig arbejdstid, også private mails, så er det en god ide at ramme inden for tidsrummet 8-16, aller helst lige når folk kommer tilbage fra frokost og som det første checker indboksen- så jeg ville anbefale at trykke på knappen kl. 12.
Med hensyn til gode dage og dårlige dage - så vil jeg anbefale at undgå mandag og fredag, da det nok for mange er de mest travle dage.