Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt af varer til Europa og USA

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

jeg har brug for at finde en partner der kan lave forsendelser til europæsike lande og USA sendt fra Danmark.

Hvilke firmaer vil folk foreslå?

Jeg tænker selv på DHL, TNT og FedEx, men er der andre eller bedre valg?

Hvis nogen af jer arbejde de nævnte steder, er jeg også interesseret i at høre om det.

På forhånd tak.

Mvh Rasmus Falsig

Discount Logistik

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 17:12

Det kommer skam an på hvilke størrelser vi snakker om?

• Vægt?
  • Mål?
  • Emballeret hvordan
  • Godstype
  • Farligt gods
  • Skal det gå stærkt (kurer)

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 19:28
Send mig venligst pm med flere detaljer
Fra Ringsted
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 22:30

Hej Rasmus..

Mit valg ville nok være UPS hvis det er stykgods op til 70kgs. Hvis det er luftfragt, ja så ville jeg nok gå efter DHL.

Stykgods produktet hos UPS kan ikke matches af DHL. (Måske på prisen, men hvad er pris kontra leveringssikkerhed?) DHL har rigtig mange forsinkelser på import til f.eks. USA. Hvorimod hos UPS der går pakkerne igennem ca. 99% af gangene. UPS har moneyback guarantee på hele fragtbeløbet hvor DHL kun giver dig penge tilbage tilsvarende deres laveste service.

TNT, ville jeg overhovedet ikke overveje, kun til bilgods i EU. Det kan tilgengæld til UG punkt og prikke.

Don't get me started vedr. FedEx Danmark ;-)

Ovenstående er min erfaring med fragtjunglen (har trods alt haft med fragt at gøre i 8 år)

Og nej, jeg er ikke ansat hos nogen fragtfirmaerne.. =)

- Henrik

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 23:17

Hej Henrik,

Langt hen ad vejen er jeg enig med dig i det du siger, ud over vi ikke kender størrelserne på sendingerne, og det kan rykke rundt på billedet.

Du kan så også godt lave aftaler a la UPS moneyback med DHL også(du skal bare vride til ;-)), og proceduren er lige træls ved begge firmaer og det jo ikke det man gider bøvle med for at tjene penge, man vil jo bare have ens pakker frem.

Men jeg ved der er en iværksætter der arbejder på noget smart i den boldgade.

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)