Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det muligt at slå markedsledederen af ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 101
Fra  Dupp Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har længe haft en iværksætter i maven og er fuld af gode, men også knap så gode idéer. Min nyeste idé er jeg vil erobre "udskiftning af forrude" verden. Måske lyder det en smule dumt, men har fået solgt min idé til en sponsor der støtter mig hvad angår likviditeten.

Vil i denne sammenhæng bare gerne høre om hvilke virksomheder i kender der skifter forruder på biler - og om i nogensinde har brugt disse ? Hvis ja, bestiller i så tid over nettet eller ringer i til virksomheden.

Dertil vil jeg gerne høre hvad kundeservice for jer er mht. udskiftning af forrude i bilen.

Skal prisen være i bund, eller skal udskiftningen ske imens i er på arbejde. Er det vigtigt i kan få skiftet bilens rude indenfor 24 timer ? Eller hvad er det der gør du får "value for money" ?

Glæder mig til at høre jeres svar . på forhånd tak

Mvh Nikolaj D.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 12:27

For at være helt ærlig ved jeg ikke hvad det kræver af udstyr at skifte en rude, men kunne forestille mig hurtig betjening - på arbejdspladsen - i arbejdstiden ville tælle højt for større virksomheder. 

Så kan de ansatte skrive sig på til du kommer på besøg, hver måned, hver tredje el. lign. hvorefter de så har fået rabat igennem firmaet, og slipper for at bruge fritiden på det. 

Der ville du både kunne klare firmabilerne og de ansattes private biler, og derved nemt sælge ideen til firmaerne. 

Som sagt har jeg ingen anelse om det allerede eksisterer, og om det overhovedet kan lade sig gøre :)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 101
Fra  Dupp Skrevet kl. 13:08

Mange tak for dit svar, hvad angår beredskab og redskaber så er dette heller ikke noget problem. Virksomheden har masser af personale og redskaber til at klare dette.

En ordning med større virksomheder er bestemt ikke nogen dårlig idé- vi ønsker dog også at få fat i private kunder. Men endnu engang mange tak for dit svar.

Håber stadig der er nogle derude der vil svare på mine spørgsmål så jeg kan få etableret en velfungerende og bæredygtig virksomhed :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)