Hejsa.
Har et bud liggende på Freelance sitet. Men, de bud jeg for er vanvigtigt høje, synes jeg. Det site jeg søger skal være en blanding af en sælg/køb/bytte site og en Info site hvor folk kan købe reklame plads til deres sommerhus/butik eller hvad der ellers kunne reklameres med. Men som skrevet har budene indtil videre virket ufatteligt høje, er det fordi et sådan site skal laves fra bunden(i dreamweaver, photoshop osv.)...??? i forhold til de steder hvor man kan Købe sig et færdigt produkt, template/theme. Håber nogen kan hjælpe med tips og ideer, måske nogen kan henvise mig til steder hvor man kan sætte sig ind i tingene. Ved godt man ikke bygger en website op fra bunden på 1 uge, men jeg er rimelig snild til det med pc.er og interessen er der. Så måske nogen kender gode guides eller lign.
På forhånd tak. Dennis
|
Dennis7000:Men som skrevet har budene indtil videre virket ufatteligt høje, er det fordi et sådan site skal laves fra bunden(i dreamweaver, photoshop osv.)...??? i forhold til de steder hvor man kan Købe sig et færdigt produkt, template/theme.
en hjemmeside er emre end bare et design. DU skal have kodet alle funktionerne, og det er ikke du bare lige gør, og slet ikke uden kenskab til kodning.
Jeg foretrækker at bruge færdiglavet systemer, da det simpelthen er for dyrt at få lavet det fra bunden af selv..