Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Elsker du at skabe noget....! Sådan rigtig skabe noget?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

...Det gør jeg! Men det er bare svært at ville det hele og kun selv kunne det halve.

 

Jeg smide ikke håndklædet i ringen

 ...Men okay jeg har brug for hjælp og sparring. Jeg smider ikke håndklædet i ringen, jeg erkender blot at jeg måske har brug for en partner til flere af mine projekter. Derfor søger jeg en 50/50 partner der elsker og brænder for at programmere og skabe noget. 

Jeg har flere ideer til koncepter / projekter der kan bygges sammen, på en og samme portal, men jeg har ikke selv evnerne til at programmere, og må også erkende at jeg heller ikke har hundrede tusindevis af kroner til at spytte i udviklingen af portalen.  

Jeg driver i dag et par webshops (Sally-b, Byflou og Byoutlet) der sælger high-end modetøj med bl.a. mærker som Designers Remix, Filippa K og Patrizia Pepe,. Dog er det min bedre halvdel som står for den daglige drift af disse shops.

Derudover har jeg et nyhedssite med modenyheder og et online modemagasin og det er dette her nyhedssite jeg har et hav af ideer til. Jeg har også nogle ideer til andre projekter, som vi kan drøfte, men jeg vil gerne lufte de eventuelle tanker og ideer sammen med en eventuel partner. Det skal være noget vi begge kan se en ide i. Noget vi begge kan brænde for, og noget vi begge kan se fremtidige muligheder i. 

Igennem jegelskermode.dk et der et stort netværk af modeelskere, både i form af daglige besøgende men også i form af de over 250 tilknyttede modeblogs, samt omkring 20 frivillige skribenter. Alle disse modeelskere danner et godt grundlag for de fremtidige projekter. Lidt ligesom Amino i sin tid er startet... Startet simpelt og bygget koncepter på løbende som interessere de samme mennesker. 

 

Jeg mangler en partner der elsker at udvikle!

Jeg har som tidligere nævnt ikke selv færdighederne til at udvikle. Men jeg har så en masse andet at byde på. Jeg har en grafisk baggrund, men har igennem de sidste par år arbejdet mere med markedsføring, foto, salg online, samt iværksætteri. Smid endelig en pm eller skriv her så kan vi tage en nærmere snak. 


Venligst

Simon Falentin

 

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 6. Feb 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

det lyder interessant, kan jeg kontakte dig telefoni for at høre nærmer. du kan smide en besked med kontakt info.

 

Mvh

Khoram Marcus Habedi

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)