Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside tilbud - Fra personlig til webshop og dating

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Mangler du en god hjemmeside til dig selv, dit firma eller andet ?

Mangler du en dynamisk side, du selv kan modificere grafisk, og nemt selv vedligeholde og backe op ?

Kunne du tænke dig at have en webshop, forum, datingside, eller helt fjerde ?
Måske et kæmpe  billed og film galleri, en hjemmeside med artikler, eller en god blog ?
Muligheder er uanet, og din fantasi sætte grænsen

Kom med i fremtidens CMS system, og drop de gamle dage i de statiske HTML og FLASH.

Dette koster kun dig 1500kr (er ikke moms registreret), plus et webhotel du køber hos en tilfældig udbyder med MySQL understøttelse.

Jeg sætter siden op, sætter designet op efter dit ønske, installere og konfigurere dine ønskede tillægsprodukter.

Det du skal sørge for, er et webhoel til omkring en 5-10kr om måneden (hos one, unoeuro eller lign), og så er du klar til at køre din forretning, fanside eller andet.

Dette kan gøres, fordi systemet sættes om i CMS, eller andet PHP basseret gratis programmer, dvs. din webshop koster ikke procenter, eller andre skjulte ordinger, som du kan købe dig til i dyre domme.

Og grundet mine sidste gode erfaringer herinde, er prisen kun 1500kr. Derudover kan jeg tilbyde email support for 250kr pr. 14 dag, og misbruges supporten ikke, gælder den 1 månede.

Altså, for små 2000kr alt i alt, med webhotel, support osv. er din forretning kørende, og du lære selv i processen at lave backup af din side.
Dvs. i år 2, koster din hjemmeside webhotel + domæne (ca (12*9kr) + 50kr=158kr om året)

Jeg hjælper også med opsætning af fx. reklamer mm. (bor sammen med en grafiker, som for billige penge kan lave dit helt eget logo eller anden sammensætning)

Det er professionelt, hurtigt og billigt.

Kontakt mig på mail : Stefangranholm@gmail.com eller PM.

Mit firma : www.granholm.dk
En demo på en simpel portal : www.kompetencer.info eller www.narutofanklub.dk

Du spare kassen o forhold til mine normal priser (næsten 50% rabat), og sammenlignet med andre firmaer, tager de mellem 9.000 og 15.000kr for samme opgave.
Der kan også arrangeres total løsninger, så dit firma ikke skal tænke på hjemmeside opdateringer mm.

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:32
Hvilket CMS er der tale om?

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 13:34
Vi snakker Joomla, og "diverse" php baseret gratis/GNU produkter, som man nu ønsker.

Det kan også laves i andre CMS løsninger, hvis folk har specifikke ønsker.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 25. Aug 06
Indlæg ialt: 17
Fra  Antik & Kunst Skrevet kl. 23:10
- har brug for et godt og billigt tilbud på modernisering af min gamle hjemmeside, så det er muligt enkelt og let at udskifte billeder - jeg er ikke computer nørd

www.technical-antique.dk - direkte svar til min mail adrs - tak .

Tilmeldt 25. Aug 06
Indlæg ialt: 17
Fra  Antik & Kunst Skrevet kl. 23:11
- har brug for et godt og billigt tilbud på modernisering af min gamle hjemmeside, så det er muligt enkelt og let at udskifte billeder - jeg er ikke computer nørd

www.technical-antique.dk - direkte svar til min mail adrs - tak .

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 23:35
Et yderst godt tilbud er sendt

www.hadstencomputer.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)