Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter drøm

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey allesammen. Mit navn er Shpetim, 17 år snart 18 og er ny her på sitet. Jeg har været i kontakt med Martin Thorborg angående hvordan jeg hurtigst muligt kunne fra en 17 års alder begynde at etablere noget der ligner en virksomhed/firma. Martin anbefalede at jeg gik her på amino.dk og skrev et indlæg om hvordan og hvorledes. 

så jeg ville høre om der er nogen folk derude der kunne komme med nogle råd eller tips til hvordan jeg gør.

Det skal sige at jeg går på Niels Brock 1.år it-linjen, så jeg har styr på de forskellige økonomiske ting der er på spil i en virksomhed/firma i mere eller mindre grad.  

Tak på forhånd Smile Big Smile 

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 23:49

Hej Shpetim, hvad vil du gerne sælge og hvordan tænker du at gøre det?

Tilmeldt 10. Apr 11
Skrevet kl. 23:51

Har ikke helt bestemt mig endnu. Men det bliver helt klart noget inde for computer/it Smile og hvordan jeg tænker at gøre det ved jeg ikke helt, men også derfor jeg spørger om nogen har nogle tips eller råd til hvordan jeg gør Big Smile

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 23:51

Hvad er din drøm? Hvad brænder du for?

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 23:53

Du kunne starte noget It-support, webshop opsætning eller noget i den stil?

Tilmeldt 10. Apr 11
Skrevet kl. 23:53

Min drøm er at få min egen it-firma/virksomhed der beskæftiger sig med IT på internationalt plan. Jeg brænder rigtig meget for computer og it, og etablering af firma Big Smile

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:54

Hvad går din drøm ud på? vil du bare være "iværksætter" fordi det lyder fedt / er oppe i tiden? Vil du tjene masser af penge? eller har du et projekt på kistebunden du brænder for at få i luften?

Med andre ord, hvad er din motivation for at blive iværksætter?

Fra Slagelse
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 23:57

Først skal du finde ud af hvad du vil. Vil du åbne en butik, vil du sælge service yddelser, er det en produktions virkseomhed, eller går du og roder med noget helt nyt?

Så skal du selvfølgelig finde ud af hvad specifikt du vil sælge og, hvad der kan være endnu vigtigere, til hvem!

Ud over det kan det være en god ide at finde ud af hvilke ting du er god til, og hvilke du måske skulle have hjælp til, og dér er det Amino er et super godt sted, for her er stort set alle slags mennesker, med alle mulige kompetencer.

Tag et kig rundt på siden, der er en del gode råd til hvordan du gør, og der er også nogle tråde, ligesom denne her, med folk der spørger hvilken type virksomhed de skal starte.

www.heldaldesign.dk - Industrielt Design, Produktudvikling og andre kreative service ydelser!

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 49
Fra  Greenberg & Son Skrevet kl. 00:01
Hej Shpetim,

Fedt du vil starte egen virksomhed. Hvad tænker du på at starte?

Jeg har haft stor succes med altid at starte med at lave en forretningsplan, du kan finde mange gode bøger om dette + en masse sider på nettet. Ved at lave denne bliver du 'tvunget' til at tage mange vigtige valg omkring din nystartede virksomhed. Brug specielt meget tid på at lave et så realistisk budget så du ved om der overhovedet er mulighed for at tjene penge på din nye virksomhed.

Brug en masse tid på at kigge rundt her på Amino og lær en masse af alle disse folk der allerede har prøvet det du nu skal til.

Held & lykke!

//henrik

Greenberg & Son udfører kundeundersøgelser på små håndholdte terminaler.

Tilmeldt 10. Apr 11
Skrevet kl. 00:01

Til Mikkel Mikjær Christensen: 
Jeg gør det fordi det er udfordrende, spændende og samtidig med at der ligger gode penge i det. Men også fordi jeg har gået med det i tankerne i 4 år. Smile 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)