Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

18-årig ildsjæl åbner eget firma...!

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra valby
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Først skal der lige sendes et stort tillykke til hr Frænde, lyder til at du er rigtigt godt på vej :-)

MK: Selvfølgelig er en relevant uddannelse, en rigtig god baggage at ha med sig i sin forretning men jeg er af den overbevisning at entusiasme, gåpåmod og hvis man er villig til at gi den en ekstra skalle på de områder man måske halter lidt, kan være mindt lige så godt som uddannelsen.. Personligt er jeg uddannet bygningsmaler, men roder med det grafiske og markedsføring i det daglige.. Udover det er jeg også med i et par projekter som hverken har med malerfaget eller det grafiske at gøre, sys bare det er pi... spændende, og er overbevist om at det kan blive en succes, selvfølgelig med hårdt arbejde som følge men det er jeg helt indforstået med..

Mvh Mads..

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 10:33
jaja lad os nu bare hører hans fremtidsplaner, er også uddannet kok, men det har ikke meget med indretning og visual design at gøre ;-) men det Brian der er spændende og ikke hvad vi andre er uddannet som, bare for at få det på plads, inden iværksætterne uden uddannelse skulle finde herinde og prædke om forretning og ingen uddannelse og hvad det nu kunne være
Fra valby
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 10:48
Ja det er  Brians tråd så jeg blander mig ikke mere efter dette indlæg..

Mk. Læs artiklen og du vil finde hans fremtidsplaner

Og igen, god vind til Brian Frænde og dit firma..

Jeg er ude af denne tråd!!

Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:06
Thumbs up!

Er meget inspirende at se en ung gut, som en selv, tage springet og starte sit eget firma!

Jeg er 17 år og går da med tanken om selv at starte et firma.

Held og lykke med alt!

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 12:16
Mange tak til jer alle :)..

Christian Søberg ->
Hvis du har modet på det, sys jeg du skulle gøre det ;) ..

MK ->
Finder UTROLIG meget nytte i min færd af HHX uddannelsen.. Det hjælper med en del gode indput til forretningen, og forretningen med en del gode indput til min uddannelse..
Så de to ting bakker hinanden op på vidt forskellige måder :)..
Mine planer.. Står i artiklen ;) .

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 12:35
Så blev jeg lige busted ;-)  syntes bare det jeg læste af det der stod der bare noget om du ville ud og rejse og måske skippe firmaet når du bliver færdig med handelskolewn og få et job eller firma i reklame branchen, men vil da lige kigge på den igen så, så jeg kan se hvad uddannelse du går og drømmer om ;-)
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 13:10
Tilykke med omtalen :) nu skal du bruge den mens den er frisk.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 15:43
Hmm syntes ikke jeg kunne finde noget, du nævner dog udlandet, elsker det ord i forbindelse med uddannelse, da man så kan sidde og råde folk til alt det man aldrig selv fik prøvet hehe.

Nah faktisk så der utrolig mange fede uddannelser indenfor det grafiske område hvis man tager til feks. england eller usa. Har mødet et par stykker på min vej, indenfor mit område som har taget en balchor indenfor 3d verden i england, hvor den ene finaserede opholdet med den SU han fik og et firma ved siden af, huske jeg ikke helt forkert var den ene en ørn til programmering, som han havde som hobby forretning ved siden af.

Det som jeg kan forstå ved uddannelserne i udlandet kontra dem du kan finde her hjemme, er at de er meget mere specifikke, hvor de herhjemme er meget mere bredde, så kan jo diskutere hvad der er bedst, men der er jo en grund til at der er mangel på praktik steder her hjemme ;)

Så helt klart en fed fremtids drøm hvis du spørger mig, det gør du nok ikke, men kan sku ikke lade være aligevel ;-)

Nå back to topic, og tilbage til nutiden :-)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:23
Stort tillykke, Brian.

Du har leveret en god historie - jeg håber inderligt, at du får masser af dejlig respons.

God vind.

Hans

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 10:01
Dato: 05-03-2007 09:22:55
Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
Stort tillykke, Brian.

Du har leveret en god historie - jeg håber inderligt, at du får masser af dejlig respons.

God vind.

Hans

Mange tak Hans.
Ja man har da lov at håbe, nu er det jo stadig tidligt på dagen.

Er der nogen der har nogle kreative bud på hvordan man, udover responsen, kunne bruge dette konstruktivt ?.

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)