Hej Da jeg snart starter en hjemmeside op, skal jeg bruge en fotograf til at tage nogle billeder af mine produkter. Der er pt. ca 30 produkter der skal tages billeder af, og der vil løbende komme flere. Jeg vil derfor gerne indhente nogle tilbud på disse 30 billeder, gerne med Amino-rabat ![]() Mvh RS |
Fotograf søges til produktbilleder
|
Camilla Amtrup, PangDang, Svendborg.
Hvilke produkter snakker vi om? Størrelse, materiale osv.? Nogle specielle omgivelser? Studie, "on location" eller natur? |
Primært smykker, sterling sølv, guld, messing På hvid eller sort baggrund, hvor er lige meget. Jpeg format, under 100 kb, 9 cm i højde - bredde afhængig af smykke ca. 10-24 cm, 1 stk af hvert smykke - ca. 30 dele. løbende vil der komme nye produkter - fast samarbejde evt. Mvh Renè Sørensen |
Et godt forslag ville været at tage fat i Flemming Krøll fra Nørresundby Kig på evt. på hans hjemmeside (den er vist nede lige nu) Ellers har han også denne hjemmeside: Modeltypes Han er i hvert fald rigtig dygtig og seriøs med sit arbejde. |
Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.
Hejsa Har du fundet en fotograf, ellers kan jeg måske hjælpe:0) |
|
Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.
Hej Er det packshots eller er det lidt større opstillinger du skal bruge med diverse tilbehør ved siden af varen. |