Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis t-shirt

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 13:44

Hej

Du glemte vist lige at fortælle at man selv skal betale fragten for at få den dvs. 35kr.
Burde du måske gøre opmærksom på ...

/ Torben

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 14:16
Ret mig hvis jeg tager fejl, men jeg forstår det som om at jo flere t-shirts jeg køber jo højere stk. pris ? 

Jeg forstår heller ikke helt det med gratis t-shirt, er det med mulighed for eget logo, eller er det sådan en som på billedet med dit logo på ?Hvis det er med dit logo, lyder det ikke attraktivt..

Hurtige tanker.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:22

Spændende koncept at tage mere for produktet jo flere man køber :)

Prøv forklar dit koncept lidt nærmere, det er svært at gennemskue som det står her på amino og som det står på din side.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 14:22
Mon ikke at det er for at begrænse at folk ikke bare bestiller 10 stykker, at prisen er højere jo flere man køber. Selve prisen er jo forsat god ved 10 stykker, hvis man bare skulle bruge en tilfældig til at brænde på nørrebro eks.

Men mener dog også at der burde gøres opmærksom på at der er fragt, hvilket naturligvis er reelt nok da det ellers kan blive lidt dyrt at sende til 1000 mennesker.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 14:54
Dato: 03-03-2007 14:22:04 Forfatter: bacardil
Mon ikke at det er for at begrænse at folk ikke bare bestiller 10 stykker, at prisen er højere jo flere man køber. Selve prisen er jo forsat god ved 10 stykker, hvis man bare skulle bruge en tilfældig til at brænde på nørrebro eks.

Men mener dog også at der burde gøres opmærksom på at der er fragt, hvilket naturligvis er reelt nok da det ellers kan blive lidt dyrt at sende til 1000 mennesker.

t-shirten er gratis, ikke fragten. Men det mener jeg ikke jeg behøver at skære ud i pap

Og styk prisen er faktisk den samme nemlig 20 kr. men da den ene jo er gratis, ja så ændres niveauprisen. dvs. 1 stk. gratis og x-antal á 20 kr.

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 14:57
Dato: 03-03-2007 14:15:56 Forfatter: Chr. Hoffmeyer

Jeg forstår heller ikke helt det med gratis t-shirt, er det med mulighed for eget logo, eller er det sådan en som på billedet med dit logo på ?Hvis det er med dit logo, lyder det ikke attraktivt..

Hurtige tanker.

Det er naturligvis den t-shirt der er på billedet, altså med mit logo. Men jeg vil da gerne give dig et tilbud på t-shirts med tryk :-)

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:00
Jeg tror du bliver nød til at formulere dig bedre på din hjemmeside. Der vil ikke være mange der kan regne din udregning ud, uden at have fået forklaringen.
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 15:08
Det er nu gjort.

Tak for in-puttet.

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 15:14
Jeg må sige at du mistede mig der, som sagt det er ikke attraktivt for mig at få en t-shirt med dit firma navn på, og priserne er vanskellige at gennemskue uden en forklaring. 
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)