Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hackerangreb - hvad gør jeg?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Med heldig mente jeg bare, at det er dejligt, at andre ikke står med samme trælse oplevelse. Min udbyder er ved at forsøge at udbedre skaden ved at etablere en backup.

Michael

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:54

Indkøberen/Fokus:

Hej Mikkel

Med heldig mente jeg bare, at det er dejligt, at andre ikke står med samme trælse oplevelse. Min udbyder er ved at forsøge at udbedre skaden ved at etablere en backup.

Michael

Du udbedre ikke skade ved at genetablere en backup, nærmere tværtimod.

Din hjemmeside indeholder en fejl, som hackeren har brugt for at ødelægge din side. Den fejl forefindes også i backuppen så lige pt er du faktisk ved at få langt en fejl ind på din side (igen).

For at gentage mig selv og andre, løsningen er at få en med erfaring i Wordpress og sikkerhed til at tage sig af det, ikke din webudbyder som sikkert ikke har forstand på wp. 

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 15:59

OK. Tak Mikkel. Det er hvad jeg erfarer også fra en anden tråd.

Dette er, hvad der står på siden, når man går ind på siden:

HACKED XUGURX
Fatal error: Call to undefined function wp() in /home/pengekab/public_html/wp-blog-header.php on line 14

Er det alvorligt?

Michael

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:03

Nej det betyder bare at del-elementer af din wordpress er blevet fjernet, det er ikke noget problem du skal have en ny ind alligevel :-)

Derudover tyder det på en ret inkompetent "hacker" ... det er skidt for dig, for det betyder du har kørt med en meget gammel wordpress :P Hvis du har brug for assistance til at få det fixed (idag) så smid mig en mail på mikkel@mikjaer.com med sidens detaljer, så skal jeg tage et gratis kig på situationen inden du får en pris for genopretningen. :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 16:09

Hej igen Mikkel

Tak for det tilbud, men min webmaster kigger lige på det. Min udbyder siger, at det er den nyeste Wordpress (1-click installation), så det formoder jeg, er rigtigt.

Tak til Jer alle, som har svaret på tråden.

Michael

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 11:08

Indkøberen/Fokus:
Min udbyder siger, at det er den nyeste Wordpress (1-click installation), så det formoder jeg, er rigtigt.

Nu er jeg langt fra wordpress-mand, men det ligner at du kører version 3.0.4 og den nyeste er 3.1.1 - blot til orientering.
http://wordpress.org/download/

/Brian 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 11:40

Indkøberen/Fokus:

(1-click installation), så det formoder jeg, er rigtigt.

Tak til Jer alle, som har svaret på tråden.

Sig til, jeg vil gerne uforpligtende opdatere din wordpress, hvis du har behov for det :-)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)