Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fed service hos actionvideo.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville lige dele en god oplevelse med jer andre af to grunde. 

1. i kan få glæde af samme.

2. lidt link og omtale som belønning for oplevelsen til www.actionvideo.dk

Jeg bestilte et total fedt gopro hd hero kit (flippet HD action kamera) fredag v middags tid kameraet var hjemme hos mig mandag eftermiddag. jeg troede ikke det kunne gå så stærkt, så fem flade for det :-)

Jeg pakkede det overfede kamera ud og begyndte at oplade mm. da jeg skulle bruge det opdagede jeg det som jeg troede var et stykke hår på linsen. jeg tjekkede ordentligt efter og til min store forargelse så var det en ridse.

Jeg valgte selv at køre en tur til lyngby hos actionvideo for at reklamere. cris tog imod og sendte mig et nr. Jeg vendtede spændt på at de små ti dage var gået men to dage senere så stod jeg med et nyt kamera samt et ekstra batteri oven i hatten til en værdi af 300,-kr..

Det er den vildeste service og jeg er slet ikke i tvivl om at jeg ved hvor jeg henviser til næste gang nogen spørger hvor jeg har købt mit fede kamera henne!

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)